کد خبر 212907
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

انتقام شیری به آزادی موکول شد

انتقام شیری به آزادی موکول شد

بازی بزرگ هفته دوم شب سختی برای بازیکنانی بود که پیش از این سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تراکتور نمایش خوبی نسبت به بازی برابر سپاهان داشت اما بازهم شکست خورد و اینبار در یک بازی خانگی. این مسابقه برای تراکتوری ها خوب پیش نرفت اما چند پرسپولیسی حاضر در زمین و روی نیمکت شب سختی را سپری کردند. آنها از طرفی تحت فشار تماشاگران و جو بودند و از طرفی باید مقابل تیمی می جنگیدند که سالهای قبل را با پیراهن آن در میادین بازی کرده اند. 
مهدی شیری مدافع راست تراکتور یکی از آنهایی بود که امشب و در این بازی حساس در پست دفاع راست و در منطقه ای که نقطه قوت پرسپولیس است بازی می کرد. پرسپولیس در سمت چپ با وجود حضور وحید امیری، مهدی ترابی و نعمتی یکی از بهترین تیم های ایران است و همین موضوع فشار بیش از حدی را به مدافع راست امشب تراکتور وارد کرد. 
با اینحال پرسپولیس امشب نه از سمت چپش که نقطه قوتش است که از سمت راست و روی سماجت صادقی و اشتباه مهلک حسین پورحمیدی به گل رسید. هرچند پرسپولیس با ترابی و امیری چند باری تراکتور را از این سمت به خطر انداخت اما می توان عملکرد مهدی شیری را برابر تیم سابقش خوب دانست چرا که در عمل تمام تلاشش را کرد تا ستاره های رقیب نتوانند به تراکتور ضربه بزنند. 
مهدی شیری مدافع راست 32 ساله این فصل تراکتور که با پیکان به فوتبال ایران معرفی شد در لیگ نوزدهم و بعد از جدایی دو دفاع راست ملی پوش این تیم رامین رضائیان و صادق محرمی به این تیم پیوست. او سه قهرمانی در لیگ، یک قهرمانی در جام حذفی و یک نایب قهرمانی در آسیا را تجربه کرد هرچند آن فینال برای او یکی از تلخ ترین خاطرات فوتبالی اش از آب در آمد.  
شیری امشب نود دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و این نشان می دهد که خمس از عملکرد این مدافع راضی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha