کد خبر 208998
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

فاضلی: نساجی در قلب من است

فاضلی: نساجی در قلب من است

وحید فاضلی قرار است در این فصل به‌عنوان مربی تیم فوتبال نساجی مازندران فعالیت کند و مثل چند سال اخیر در پدیده مشهد و آلومینیوم اراک در کنار سید مهدی رحمتی حضور داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ وحید فاضلی قرار است در این فصل به‌عنوان مربی تیم فوتبال نساجی مازندران فعالیت کند و مثل چند سال اخیر در پدیده مشهد و آلومینیوم اراک در کنار سید مهدی رحمتی حضور داشته باشد.

فاضلی که از فردا در تمرینات نساجی شرکت می‌کند، در خصوص حضورش در این تیم گفت: واقعیت این است که من نگاه خاصی به تیم نساجی دارم. سال ۹۴ در این تیم بودم و روزهای بسیار خوبی را در کنار بقیه اعضای تیم در کنار مردم گذراندیم. یادم است سال ۹۹ شرایط خیلی خوبی داشتیم و ۱۰ هفته پیاپی هیچ تیمی نتوانسته بود ما را شکست دهد و در آن هفته‌ها ۱۸ امتیاز کسب کردیم.

او ادامه داد: در دوره‌ای هم که سرمربی تیم بودم شرایط خوبی داشتیم و نساجی در کارم انگیزه‌ای مضاعف به من داد. متاسفانه آن زمان فوتبال روی خوبش را به من و همکارانم نشان نداد. حالا هم همه چیز گذشته و فصلی جدید در حال آغاز شدن است.

مربی جدید نساجی یادآور شد: حقیقتا در این سال‌هایی که در فوتبال ایران کار کردم، هیچ‌وقت شرایطی مشابه با شرایطی که در این چند دوره در نساجی تجربه کردم، نداشتم. جالب است که این دوره چهارمین حضور من در تیم نساجی خواهد بود و همین مسئله نشان می‌دهد نساجی بخش عمده‌ای از سابقه مربیگری من را نشان می‌دهد. فصل گذشته با آلومینیوم اراک به قائم‌شهر رفتیم و بعد از بازی به خبرنگاران استان مازندران در میکسدزون ورزشگاه وطنی گفتم که نساجی در قلب من است. فیلم آن مصاحبه موجود است چون واقعیتِ نیت قلبی‌ام را گفتم.

فاضلی تصریح کرد: امسال نیز شرایط به گونه‌ای رقم خورده که دوباره در کنار مهدی رحمتی و سایر دوستانم باشم. جا دارد از مسؤولان باشگاه نساجی و سرمربی تیم تشکر کنم که این فرصت را دوباره نصیبم کردند که در نساجی خدمت کنم. امسال مثل گذشته سرباز نساجی هستم و آرزو می‌کنم در کنار هم با همت اعضای کادر فنی و بازیکنان تیمی باشیم که کار را برای رقبا سخت کنیم.

او تاکید کرد: امروز که دوباره عضوی از کادر فنی تیم نساجی هستم دستم را به سمت هواداران پرشور و فهیم نساجی مازندران که الگوی تماشاگران شهرها و تیم‌های دیگر نیز هستند برای کمک به تیم محبوب استان مازندران دراز می‌کنم و امیدوارم امسال در کنار هم، با کمک تمام اعضای تیم، روزهای خوبی را در کنار یکدیگر رقم بزنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha