کد خبر 250706
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰

سلاجقه در گفتگو با «حیات»:

در میانکاله ساخت‌و ساز غیرقانونی صورت نگرفته/ با هتاکان به محیط‌بانان برخورد قانونی می‌کنیم + فیلم

در میانکاله ساخت‌و ساز غیرقانونی صورت نگرفته/ با هتاکان به محیط‌بانان برخورد قانونی می‌کنیم + فیلم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: با کسانی که برخورد غیر قانونی با محیط‌بانان داشته‌اند به طور قانونی برخورد می‌کنیم.

علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات و در رابطه با حواشی به وجود آمده بین محیط‌بانی و یکی از نهادهای دولتی در میانکاله گفت: در آشوراده قبلا یک اتفاق نامیمون افتاد و به محیط‌بان ما جسارت شد اما هرکس که با محیط‌بانان برخورد غیرقانونی داشته باشد ما طبق قانون با او برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: در برخی موارد عدم انجام هماهنگی‌های لازم چنین مسائلی را به وجود می‌آورد؛ اما در سازمان حفاظت از محیط زیست تذکرات لازم را به همه طرف‌های درگیر دادیم. علاوه بر این، با کسانی که برخورد غیر قانونی با محیط‌بانان داشته‌اند به طور قانونی برخورد می‌کنیم.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار حیات، در رابطه گزارش‌هایی که از تخلیه نوخاله‌های ساختمانی در میانکاله منتشر شده است، اینگونه توضیح داد: در مجموعه میانکاله هیچ مشکلی در زمینه ساخت‌ساز نداریم و این مساله در آنجا مدیریت شده است.

سلاجقه همچنین گفت: استان مازندارن در حال تصویب یک طرح جامع شبیه به آنچه که در آشوراده اجرا شده و با اجرای این طرح جامع هیچ مشکلی در این زمینه در میانکاله وجود نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha