همزمان با سی‌ونهمین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت و روز ملی مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، آیین افتتاح نمایشگاه عکس «نفس‌های سوخته» با حضور مسئولان کشوری و لشکری، جانبازان شیمیایی، خانواده‌های شهدا و پزشکان درمانگر آنان در فرهنگسرای ملل برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha