به گزارش حیات به نقل از ایرنا، در مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان و فرمانده قرارگاه منطقهای جنوب شرق نزاجا، سند مالکیت این پادگان آموزشی صادر و تحویل داده شد.
این پرونده از جمله پروندههای قدیمی و دارای اختلافات ملکی در این استان بود که طی سالهای گذشته به دلیل وجود ابهامات و تعارضات ثبتی، تعیین تکلیف آن با موانعی روبهرو شده بود.
بر اساس این گزارش، پس از انجام بررسیهای تخصصی، هماهنگی میان دستگاههای ذیربط و پیگیریهای کارشناسی، موانع موجود رفع و فرآیند صدور سند مالکیت نهایی شد.
صدور این سند، گامی در جهت تثبیت مالکیت اراضی، کاهش اختلافات ملکی و تعیین تکلیف پروندههای سنواتی در استان کرمان ارزیابی میشود.
انتهای پیام//
نظر شما