انتهای پیام//
قالیباف: ما هرگز نمیخواهیم با آمریکاییها در یک قاب باشیم
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: میانجیها خیلی اصرار داشتند و ماهم گفتیم در آن قاب حاضر نمیشویم و ما فقط برای مذاکره میآییم.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: میانجیها خیلی اصرار داشتند و ماهم گفتیم در آن قاب حاضر نمیشویم و ما فقط برای مذاکره میآییم.
انتهای پیام//
نظر شما