به گزارش حیات به نقل از فارس، «از هماکنون باید برای جبران عقبماندگیهای آموزشی و آمادگی دانشآموزان برای آغاز سال تحصیلی جدید برنامهریزی دقیق صورت گیرد» این را وزیر آموزش و پرورش علیرضا کاظمی میگوید و تأکید میکند که مهمترین مأموریت پیشروی معاونتهای آموزشی، جبران افت تحصیلی دانشآموزان ناشی از تعطیلیها و شرایط خاص سال گذشته است.نیمی از آموزش دانشآموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۵ـ۱۴۰۴ در کلاسهای مجازی گذشت و حتی امتحانات پایان سال نیز به جز پایههای یازدهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری برگزار شد.به گفته کاظمی، برنامه جبرانی دانشآموزان باید شامل زمانبندی، پایگاههای اجرایی، منابع آموزشی، شیوههای پشتیبانی و استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه شاد باشد.
انتهای پیام/
نظر شما