کد خبر 297360
۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۰:۵۶

برنامه جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان کلید خورد

برنامه جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان کلید خورد

سال تحصیلی جاری به شرایط جنگ گره خورد، حالا آموزش‌وپرورش می‌گوید برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی خواهد کرد.

به گزارش حیات به نقل از فارس، «از هم‌اکنون باید برای جبران عقب‌ماندگی‌های آموزشی و آمادگی دانش‌آموزان برای آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد» این را وزیر آموزش و پرورش علیرضا کاظمی می‌گوید و تأکید می‌کند که مهم‌ترین مأموریت پیش‌روی معاونت‌های آموزشی، جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان ناشی از تعطیلی‌ها و شرایط خاص سال گذشته است.نیمی از آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۵ـ۱۴۰۴ در کلاس‌های مجازی گذشت و حتی امتحانات پایان سال نیز به جز پایه‌های یازدهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری برگزار شد.به گفته کاظمی، برنامه جبرانی دانش‌آموزان باید شامل زمان‌بندی، پایگاه‌های اجرایی، منابع آموزشی، شیوه‌های پشتیبانی و استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه شاد باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha