کد خبر 284521
۱۹ آذر ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۸

تسهیل خدمت‌رسانی به ایثارگران با راه‌اندازی ۳ پلتفرم جدید بیمه‌

تسهیل خدمت‌رسانی به ایثارگران با راه‌اندازی ۳ پلتفرم جدید بیمه‌

مدیرعامل بیمه دی از رونمایی سه پلتفرم جدید دیجیتال برای هوشمندسازی فرایندهای بیمه‌گری خبر داد.

به گزارش خبرنگار حیات، عبداللهی مدیرعامل بیمه دی در همایش تجلیل از خانواده شهدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه که همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد، توفیقات شرکت بیمه دی را مرهون دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگری دانست با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و جانبازان عزیز، ولادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) را به خانواده‌های شهدا، مادران و خواهران حاضر تبریک گفت و حضور خانواده‌های شهدا را مایه برکت و افتخار مجلس دانست.

وی با اشاره به حضور رئیس بنیاد شهید، اظهار کرد: افتخار خدمت به خانواده‌های شهدا و لطف الهی از توفیقات اصلی بیمه دی است و دعای خیر این خانواده‌ها، برکت واقعی مجموعه ماست.

عبداللهی افزود: همکاران در سراسر کشور با تلاش شبانه‌روزی خادم خانواده‌های شهدا هستند و حمایت مستقیم مهندس اوحدی و انرژی جامعه ایثارگری، ما را به خدمت بیشتر توانمند کرده است.

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به سختی‌های سال جاری، از ثبت رکوردهای تاریخی در صنعت بیمه خبر داد و گفت: بیمه دی چندین ماه رکورددار سهم بازار در میان بیش از ۴۱ شرکت شد و بیش از ۲۱ میلیون مورد خسارت پرداخت کردیم؛ با پرداخت حداکثر ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت.

وی رونمایی سه پلتفرم جدید بیمه‌گری را از دستاوردهای مهم برشمرد و تصریح کرد: این پلتفرم‌ها به برکت میلاد حضرت زهرا (س) و نفس خیر خانواده‌های شهدا راه‌اندازی می‌شود. ارزیابی خسارت دارو از حالت دستی خارج شده و کاملاً دیجیتال و هوشمند می‌شود؛ پیشتر مراکز تصویربرداری، آزمایشگاهی و تشخیصی هوشمند شده بودند و بخش ویزیت نیز به زودی تکمیل می‌شود.

عبداللهی تأکید کرد: تا پایان سال، تمام فرایند ارزیابی خسارت در بخش درمان به صورت هوشمند و درون‌شرکتی انجام خواهد شد؛ بیمه دی اولین شرکت در صنعت بیمه خواهد بود که کل خدمات بیمه‌گری درمان را کاملاً داخلی اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد مراجعات جامعه ایثارگری به حدود ۱۳ هزار مرکز طرف قرارداد است، افزود: این تحولات در بستر اپلیکیشن «دی‌دار» که به سوپر اپلیکیشن تبدیل شده، انجام می‌شود تا خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری سریع‌تر، دقیق‌تر و بدون مشکل باشد.

مدیرعامل بیمه دی در پایان از همکاران، به ویژه بانوان و خانواده‌هایشان تشکر کرد و گفت: این توفیقات از دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است. قدردان حضور همسران، مادران، پدران و فرزندان شهدای جنگ ۱۲ روزه هستیم.

در این همایش از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل و سه پلتفرم دیجیتال بیمه دی رونمایی شد.

انتهای پیام/خ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha