کد خبر 283242
۲۶ آبان ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۲

ارائه خدمات به ایثارگران با سامانه فواد 128

ارائه خدمات به ایثارگران با سامانه فواد 128

بازدید سرزده از مراکز خدمت‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به منظور «ارزیابی میزان رعایت اصول هفت‌گانه سامانه فواد 128 برای ارائه خدمت به ایثارگران» انجام شد.

به گزارش «حیات»، به منظور پایش رفتار حرفه‌ای با ارباب رجوع در مراکز خدمت‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و در اقدامی نظارتی و به منظور سنجش سطح کیفیت تعامل و رفتار کارکنان و مدیران بنیاد شهید با جامعه معزز هدف، بازدید سرزده انجام شد.

این بازدید از مناطق 1 و 3 بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و با حضور تیمی مشترک از بازرسان فوریت‌های اداری سازمان اداری و استخدامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد تا نگاهی فرابخشی به کیفیت خدمت‌رسانی در بنیاد داشته باشد.

در جریان این بازدید، تیم ناظر با جمعی از ایثارگران و مراجعان حاضر در محل گفت‌وگوی مستقیم داشتند و مسائل و درخواست‌های آنان را از نزدیک مشاهده کردند و به چند پرونده حساس و چالشی رسیدگی میدانی شد.

مهمترین بخش این ارزیابی، پایش غیرمستقیم نحوه پاسخگویی کارکنان و مدیران بنیاد با مراجعان بود. این روش، تصویر واقعی از کیفیت برخوردها و میزان رعایت اصول هفت‌گانه سامانه فواد 128 برای ارائه خدمت به ایثارگران را در اختیار بازرسان قرار داد.

سنجش میزان آگاهی و شناخت کارکنان از محتوای سامانه فواد 128 و شناسایی میزان تبلور اهداف فواد در رفتارهای عملیاتی کارکنان، بخش دیگری از این بازدید بود. این بازدید میدانی با هدف شفافیت، اصلاح فرآیندها و افزایش رضایت‌مندی جامعه هدف طی 3 ساعت انجام شد و گزارش کامل آن جهت پیگیری‌های بعدی، در دستور کار مراجع ذی‌صلاح قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha