به گزارش حیات، ملک محمد نجفی در این نشست که با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به آمار و دستاوردهای بیمه دی اظهار کرد: عملکرد این شرکت بیانگر تلاش متمرکز و فشرده مدیران و کارکنان در ستاد و شعب است. از طرف مهندس سعید اوحدی معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از اقدامات بیمه دی در جهت تکریم و خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران سپاسگزاری میکنم.
هادی عبداللهی در این نشست از تلاشهای تاجگردون در سال گذشته و در مجلس برای حذف عوارض نادرست بر حق بیمه شخص ثالث قدردانی کرد و افزود: آقای تاجگردون در کمیسیون تلفیق بودجه سال گذشته خدمتی بزرگ به صنعت بیمه انجام دادند و آن، حذف عوارض نادرستی بود که سالها بر حق بیمه شخص ثالث تحمیل میشد. عوارضی که شرکتهای بیمه موظف بودند به سایر نهادها پرداخت کنند و این در حالی است که بیمه شخص ثالث با توجه به ضریب خسارت بالای خود، در زمره بیمهنامههای سودآور قرار نمیگیرد.
وی با اشاره به اهداف کلان بیمه دی شامل «افزایش سهم بازار، تحول دیجیتال، ارتقای تجربه مشتریان، توسعه شبکه فروش، بهبود بهرهوری و تقویت برند» تصریح کرد: از ابتدای سال جاری و بر اساس اعلام بیمه مرکزی، بیمه دی برای نخستین بار در تاریخ صنعت بیمه کشور، در شاخص فروش و سهم بازار در جایگاهی بالاتر از سایر شرکت های بیمه قرار گرفته و با عنوان برترین شرکت صنعت بیمه شناخته شد به نحوی که حدود ۲۰ درصد از کل پرتفوی صنعت بیمه را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه اهداف کلیدی سال ۱۴۰۴ شامل افزایش توانگری مالی، توسعه کسبوکار با رویکرد دیجیتال و ارتقای بازدهی سرمایهگذاری است، افزود: اپلیکیشن دیدار در حال تبدیل به یک سوپراپلیکیشن است و بهزودی با دریافت مجوزهای مربوطه، بهعنوان نخستین درگاه پرداخت اختصاصی در صنعت بیمه معرفی خواهد شد. این اپلیکیشن هماکنون بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد که در نوع خود کمنظیر است بیمه دی از سال ۱۳۹۹ تاکنون توانسته رتبه توانگری خود را در سطح یک حفظ کند. همچنین در ماههای ابتدایی سال جاری، حق بیمهای بیش از کل سال گذشته محقق کردهایم که نشان از روند روبهرشد شرکت دارد.
انتهای پیام/
نظر شما