کد خبر 279181
۱۶ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۵

وبینار هم‌اندیشی اداره‌کل بازرسی و مرکز نظارت برگزار شد

وبینار هم‌اندیشی اداره‌کل بازرسی و مرکز نظارت برگزار شد

وبینار هم اندیشی بین «اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات» بنیاد شهید و امورایثارگران و «مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری» سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

به گزارش حیات، وبینار هم اندیشی «اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات» بنیاد شهید و امورایثارگران و «مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری» سازمان اداری و استخدامی کشور، با هدف بررسی عملکرد بنیاد در میزان رسیدگی به شکایات بر مبنای «هفت اصل فواد» و بحث و تبادل نظر پیرامون تجارب و چالشهای میدانی طرح، با حضور مدیران، بازرسان و رؤسای بنیاد شهید استان قزوین، البرز، تهران بزرگ و شهرستانهای استان تهران در روز شنبه 15 شهریور ماه 1404 برگزار شد.

در گزارشی که کارشناسان سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه دادند، بنیاد در اجرای پایلوت طرح در استان قزوین، موفق به کسب رتبه سوم در میان سایر دستگاههای اجرایی کشور شده است و با افزوده شدن استان البرز به محدوده طرح، جزء پنج دستگاه برتر کشور شده است.

بهزاد ابراهیم پور، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این وبینار ضمن تقدیر از مدیران و کارشناسان استان‌های قزوین و البرز به جهت همت و جدیت در اجرای طرح، ضمن تاکید بر اجرای دقیق طرح، پاسخگویی و شفافیت در اطلاع رسانی به ایثارگران را مورد تأکید قرار داد.

عبدالرسول فلاح‌زاده معاون رییس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری، ضمن تاکید بر شفافیت ارائه خدمت به جامعه ایثارگری، از تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در جنگ ۱۲ روزه تقدیر و تشکر کرد و گفت: در دوره مدیریت جدید بنیاد و حضور جناب مهندس اوحدی، شاهد تغیرات تحولی و بنیادین در جهت رفع موانع خدمت رسانی و جلب رضایت حداکثری جامعه معظم شاهد و ایثارگر هستیم.

وی در ادامه افزود: همراهی و تامل سازنده و مسئولانه اداره کل بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به‌ویژه مدیریت دکتر ابراهیم‌پور تاثیر مثبت و بسزایی در پیش برد اهداف برنامه‌های دولت چهاردهم در حوزه اداری و طرح فواد داشته است که بر اساس داده‌های بدست آمده از عملکرد طرح فواد بنیاد شهید و امور ایثارگران در بین دستگاههای اجرایی، حائز رتبه برتر شناخته شده است. امیدوارم این جلسات منجر به رضایت حداکثری جامعه ایثارگری شوود که همیشه پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

فلاح‌زاده دستیابی دستگاههای اجرایی کشور به تغییرات مشهود تحولگرانه در نظام پاسخگویی به شکایات شهروندان را نوید داد و از افزوده شدن بنیاد شهید و امورایثارگران استان تهران بزرگ و شهرستانهای استان تهران، به محدوده طرح در اوایل مهرماه خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha