کد خبر 271149
۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

با حضور مدیرکل تشکل‌های شاهد و ایثارگر؛

نمایشگاه فرهنگی و هنری آزادگان دفاع مقدس افتتاح شد

نمایشگاه فرهنگی و هنری آزادگان دفاع مقدس افتتاح شد

همزمان با سالروز گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی و هنری آزادگان دفاع مقدس توسط جمعیت آزادگان افتتاح شد و تاپایان هفته برقرار است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ امشب دوم مهرماه همزمان با سالروز دفاع مقدس افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی هنری آزادگان دفاع مقدس با حضور رحیم نریمانی، مدیر کل تشکل‌های شاهد و ایثارگر و جمعی از آزادگان سرافراز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نماز جماعت اقامه شد و در ادامه رحیم نریمانی، مدیر تشکل های شاهد و ایثارگر با تبریک ایام ولادت پیامبر مهربانی‌ها و امام جعفر صادق (ع) و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در ایام دفاع مقدس یاد حماسه آفرینی‌ها و جان فشانی‌های انسان‌هایی که غرور ملی، عزت ملی و هویت ملی را رقم زدند گرامی می‌داریم. شما آزادگان عزیز نماد تبلور واژه «صبر» هستید.  

وی ادامه داد: شما آزادگان واژه «صبر» را معنا کردید و به عبارت بهتر واژه «صبر» را خسته کردید و به انتظار معنای دیگری دادید.   

مدیر کل تشکل‌های شاهد و ایثارگر افزود: این ایام خاصه برای شما بزرگواران است که آتش به اختیار وارد بحث جهاد تبیین شدید و این نمایشگاه را برپا کردید و اینکه خواستید نقش خود را در این گفتمان هنر دفاع مقدس داشته باشید بسیار ارزشمند است؛ ما هم در بنیاد شهید خادمانه درخدمت شما هستیم. 

نریمانی با اشاره به حضور پر برکت و با نشاط آزادگان عزیز در این نمایشگاه بیان کرد: این نشاط و پویایی در این فعالیت‌ها مایه افتخار و شعف است که شاهد شادی شما در یک فعالیت گروهی هستیم و به همه عزیزان در برپایی نمایشگاه خداقوت می‌گوییم. 

وی ادامه داد: این کار مقدس و این هدف مقدس از انسان‌هایی با اراده‌های ایثارگرانه نشات می‌گیرد. این حضور شما برای ما بسیار ارزشمند است. 

مدیر کل تشکل‌ها نوید داد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران اتفاق‌های بسیار خوبی به خصوص با حضور آقای مهندس سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان فردی از جامعه ایثارگران با یک سابقه بسیار ارزشمند در بنیاد شهید در حال شکل گیری است. ایشان چهره نخبه ایثارگری دارند و حضور آقای سردار سلیمانی در معاونت فرهنگی یک ویژه برنامه‌های خاص تحولی را برای سازمان‌های مردم نهاد دارد؛ به لطف خداوند یک مجموعه معتقد دارای باور قلبی شکل گرفته است.  

وی در پایان از اینکه تشکل‌های ایثارگری می‌توانند نقش موثری ایفا کنند ابراز خرسندی کرد و آرزوی توفیقات روز افزون برای جامعه شاهد، ایثارگر و آزادگان سرافراز را خواستار شد. 

ضمنا نمایشگاه فرهنگی هنری آزادگان دفاع مقدس تا پایان هفته در مجموعه سمن برپاست.

گفتنی است؛ این نمایشگاه توسط جمعیت آزادگان دفاع مقدس برگزار شد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha