کد خبر 270957
۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

کاظمی در حاشیه مراسم «اقامه نماز» اعلام کرد؛

هیچ دانش آموزی بدون کلاس و درس نمی‌ماند

هیچ دانش آموزی بدون کلاس و درس نمی‌ماند

وزیر آموزش و پرورش گفت: به شما قول می‌دهم هیچ دانش‌آموزی بدون کلاس نمی‌ماند و آمار جاماندگان از تحصیل یک آمار اشتباه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم اقامه نماز در دبیرستان امام عصر (عج) در منطقه 12 تهران در جمع خبرنگاران گفت: باید ابتدا اجازه دهیم تا ثبت نام‌ها به اتمام برسد تا میزان جاماندگان از تحصیل به صورت دقیق مشخص شود و این آمار منتشر شده جاماندگان از تحصیل صحت ندارد. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ۷۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند، درست است یا خیر، اظهار کرد: این آمارها صحت ندارد و ثبت‌نام دانش‌آموزان به نسبت سال‌های گذشته در بالاترین درصد خودش قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع گفت: دانش‌آموزان اتباع مثل همیشه ثبت نام می شوند البته  با سیاست‌های درست‌تر و دقیق‌تری بررسی ها جهت ثبت نام انجام می شودو اگر دانش‌آموزانی ثبت‌نام نشده به دلیل عدم مراجعه خودشان است و این دانش‌آموزان در طول سه ماه تابستان فرصت داشته‌اند، ثبت‌نام کنند اما خودشان مراجعه نکرده اند. 

علیرضا کاظمی یادآوری کرد: خانواده‌ها نگران ثبت‌نام فرزندانشان نباشند  فرایند ثبت‌نام همچنان برای کسانی که از ثبت نام جا مانده اند و نتوانستند به دلیل جابه‌جایی ثبت‌نام کنند، ادامه دارد.لذا اگر مواردی برای ثبت‌نام به مشکل برخورده‌اند حتماً به ادارات آموزش‌وپرورش مراجعه کنند تا برایشان مدرسه مشخص کنند و ثبت‌نام شوند. 

وی در خصوص واریز حق التدریس معلمان یا زمان پرداخت پاداش بازنشستگی آنان گفت: این خواهش را از همه عزیزان دارم که در خصوص پرداختی به فرهنگیان صحبتی نکنیم بلکه در عمل نشان خواهیم داد. 

وزیر آموزش و پرورش خود را نماینده معلمان خطاب کرد و گفت:  من نماینده معلمان هستم و تمام زحمات و تلاش‌های خود را انجام می‌دهم تا دغدغه‌های همکارانم را دنبال کنم لذا  این اقدامات زمانی که نتیجه دهد خود معلمان متوجه اقداماتمان خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha