کد خبر 270928
۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

تأکید دنیامالی بر استانداردسازی زمین‌های چمن در ورزشگاه‌ها

تأکید دنیامالی بر استانداردسازی زمین‌های چمن در ورزشگاه‌ها

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از چمن ورزشگاه تختی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه‌ها و اماکن ورزشی با استانداردهای بسیار بالایی احداث شده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، احمد دنیامالی که صبح امروز به منظور بازدید از ورزشگاه تختی در شرق تهران حضور پیدا کرده بود، با اشاره به زیرساخت‌ها و امکانات این مجموعه، استاندارسازی زمین‌های چمن ورزشگاه‌ها را به صورت مدرن و با استفاده از ماشین‌های کاشت چمن‌ به‌روز مورد تاکید قرار داد.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در این مجموعه، به کارهای باقی‌مانده برای رسیدن به شرایط کاملاً استاندارد اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم این مکان برای میزبانی رویدادهای مختلف به حداکثر آماده‌سازی برسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های توسعه ای صورت گرفته در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد: مجموعه‌های ورزشی بسیار خوبی در طول سال‌های گذشته ساخته شده که باید مردم در جریان آنها قرار بگیرند و امیدوارم رسانه‌ها و صداوسیما در انجام این مهم اقدام لازم را صورت بدهند و امیدآفرینی کنند.

وی ساخت اماکن ورزشی تخصصی هر رشته بر اساس استانداردهای جهانی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به ضوابط سخت‌گیرانه مجامع بین المللی ورزشی در ساخت‌وسازها، بازسازی‌ها و نوسازی‌ها باید تمامی جزئیات مد نظر قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha