کد خبر 270768
۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

آشتیانی مطرح کرد:

قدرت ایران سرنوشت هر سناریویی را تغییر می‌دهد

قدرت ایران سرنوشت هر سناریویی را تغییر می‌دهد

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها بر این واقعیت واقف است که توان دفاعی و قدرت نظامی ایران سرنوشت هر سناریویی را تغییر می‌دهد ایران با این جاهلان اهل صلح و سازش نیست و با ظلمت و تاریکی کنار نمی آییم.

به گزارش گروه استانی حیات؛ امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی جانشین رئیس  ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رژه ملی 31 شهریور با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و اظهارداشت: این ایام با میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام همراه است که به محضر مردم شریف تبریک می گویم.

وی افزود: در روز شمار تاریح انقلاب اسلامی واقعه دفاع مقدس یک برهه مهم در کشور است که تجارب راهبری از آن مقطع داشتیم ما از این دوران سرنوشت ساز درس های بزرگی آموختیم که دستاوردهای زیادی برای ما به ارمغان آورد.

امیر آشتیانی گفت: ما از دفاع مقدس آموختیم در جهانی که فریبکاران بر تهدید و جنایت و غارت مادی و معنوی جوامع بشری تمرکز کرده اند باید با بصیرت و مقاومت برآمده‌ از عاشورا قوی شویم. 

وی تصریح کرد: ولایت پذیری رمز پیروزی ما در همه صحنه ها است در دفاع مقدس با تبعیت از امام راحل پیروزی در جنگ سخت را به ارمغان آوردیم و اینک باید با اهتمام به فرامین رهبر حکیم عبور از تنگناها را تجربه کنیم. 

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مصمم هستیم برای توسعه و پیشرفت ایران قوی و مقتدر تلاش کنیم ، دفاع مقدس اضلاع هندسه دفاعی ما را برجسته و متبلور ساخت قدرتی برگرفته از مقاومت مردمی با روحیه جهادی و ابتکار نیروهای مسلح همراه بود.

وی ادامه داد: عناصری از توان رزمی جمهوری اسلامی ایران که توانست در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با دشمن تا بن دندان مسلح و حامیان جهانی آنان شجاعانه مقاومت کنند و پیروز شوند.

امیر آشتیانی گفت: ظرفیت‌های گرانبها که در در دوران کنونی با تکیه بر دانش دفاعی بومی و تجهیزات نظامی پیشرفته و مهارت میدانی به دست آمده نظام جمهوری اسلامی ایران را به قدرتی بلامنازع تبدیل کرده که نه تنها تهدید را بی اثر کرده بلکه به عنوان الگویی موثر برای ملت های آزاده جهان تبدیل کرده است و پیروزهای محور مقاومت از برکات این نگاه راهبردی است. 

وی ادامه داد: امروز قدرت تسلیحاتی،اشراف اطلاعاتی و نفوذ منطقه ای و توان فناورانه در کنار بسیج ملی و انقلابی و قدرت ایمانی نیروهای مسلح، ظرفیتی را فراهم کرده که قادریم بر اساس فرامین رهبری دشمن را با چالش جدی و شکست مواجه کنیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در هفته های اخیر پس از شهادت شهید هنیه تشکیلات نظامی و اطلاعاتی دشمن صهیونیستی با فشار سخت روانی و تنگناهای راهبردی مواجه شد، نیروهای مسلح در کنار ملت شریف ایران با تاسی از آموزه‌های انقلابی به صورت آگاهانه و مقتدرانه آماده مقابله دشمنان است و سیاست تنبیه دشمن را نیز در دستور کار دارد. 

وی افزود: اقدام اخیر این رژیم پلید در لبنان که امنیت جامعه جهانی را به خطر انداخته و باب جدیدی را در کشتار جمعی ایحاد کرده، نه تنها دستاوردی نداشت بلکه شرایط را برای این رژیم جعلی سخت تر می‌کند.

امیر آشتیانی گفت: سیاست ایران در قبال منطقه و جهان سیاست صلح و ثبات است اما با هرگونه بی نظمی و تجاوز به حقوق ملت ها و فشار بر ملت‌های منطقه از جانب هر کس چه آمریکا و چه رژیم صهیونیستی مخالفیم و از هر طریق ممکن در برابر آنها ایستاده و به تکلیف خود عمل می کنیم.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها بر این واقعیت واقف است که توان دفاعی و قدرت نظامی ایران سرنوشت هر سناریویی را تغییر می‌دهد ایران با این جاهلان اهل صلح و سازش نیست و با ظلمت و تاریکی کنار نمی آییم. 

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما با قابلیتها و توانمندی های دفاعی، امنینی، سیاسی و اقتصادی و با پشتوانه مستحکم مردمی به یقین دشمنان بیرونی را به یاس و استیصال می کشانیم، در این مسیر با اعتقاد راسخ به نصرت الهی و پشتوانه خدا در میدان هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha