کد خبر 270701
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

بهتاش فریبا در گفتگو با «حیات»:

نکونام در استقلال تنها بود

نکونام در استقلال تنها بود

پیشکسوت استقلال به انتقاد از عملکرد مسئولان باشگاه پرداخت.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال مقابل الغرافه اظهار کرد: این برد در بهترین زمان ممکن گیر استقلال آمد و تیم به یک نتیجه خوب این چنینی نیاز داشت. شما اتفاقات قبل از بازی را نگاه کنید به حرف من می‌رسید. یک سری حواشی و جریان‌سازی‌هایی از ابتدای فصل وجود داشت که بعد از بازی با ملوان شکل علنی به خودش گرفت و بعد از بازی با استقلال خوزستان اوج گرفت و حتی صحبت جدی از برکناری و جایگزینی نکونام مطرح بود. هولدینگ‌ هم حمایت لازم را از جواد نداشت و در بیانیه‌ای که دادند بیشتر به این شایعات دامن زدند. 

وی افزود: وقتی سرمربی تیم تحت فشار باشد و از سمت بالادستی‌ها هم مورد حمایت قرار نگیرد ممکن است تمرکزش را از دست بدهد و جواد به نظرم در این شرایط در استقلال تنها بود و حالا هم به واسطه نتیجه خوبی که کسب کرد خودش را تا حدودی از زیر این فشار خارج کرد. اینکه برای سرمربی بازیکنان خوب جذب شود و نیازهایش برآورده شود یک بخشی از وظایف مدیران باشگاه است و وظیفه دیگرشان هم این است که از او حمایت لازم صورت بگیرد ولی در مورد نکونام این اتفاق رخ نداد. امیدوارم از این به بعد شرایط جور دیگری باشد. 

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: بازی با الغرافه یک بازی شسته و رفته و تر و تمیز بود و استقلال در این بازی نمایش کم اشتباهی رقم زد. تیم انگیزه داشت تا خیلی زود به گل برسد و اگر گل به خودی حریف نبود هم حس می‌کنم تیم همان اوایل بازی یک گل می‌زد. بعد بازی تا حدودی به تعادل رسید تا اینکه در نیمه دوم استقلال بازهم اختلاف را زیاد کرد. جذب بازیکن خوب و با کیفیتی مثل رامین رضاییان اینجور وقت‌ها خودش را نشان می‌دهد. من از مسئولان باشگاه بابت عدم حمایت از جواد انتقاد کردم ولی باید بگویم جذب رامین مثل صید یک شاه ماهی بود و شما تأثیرگذاری او را در همین چند بازی که در ترکیب استقلال حضور داشته ببینید متوجه می‌شوید اگر او نبود ممکن بود تیم به چه مشکلاتی برخورد کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha