کد خبر 270677
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰

مصلای امام خمینی،میزبان جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت خواهد بود

مصلای امام خمینی،میزبان جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت خواهد بود

به مناسبت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید، جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت در مصلی امام خمینی (ره) امشب ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ به مناسبت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید، جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت با شعار «علی حب النبی (ص) حامی فلسطینم» در مصلای امام خمینی (ره) از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه آغاز خواهد شد.

در این جشن، هنرمندان مطرحی همچون رضا هلالی (مداح)، محمد اصفهانی و پیام عزیزی حضور خواهند داشت. همچنین، حامد شاکرنژاد، قاری برجسته و چهره شناخته شده برنامه تلویزیونی محفل، نیز در این مراسم به تلاوت قرآن به خواهد پرداخت.

مصلای امام خمینی،میزبان جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت خواهد بود

چگونه می‌توان به محل برپایی جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت رسید؟

برای حضور در جشن خانوادگی هفته وحدت بهتر است از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید تا درگیر ترافیک شهر نشوید؛ اما اگر قصد رفتن به مصلی با خودروی شخصی را دارید، می‌توانید در پارکینگ‌های جانبی مصلای تهران پارک کنید.

مترو در زمان کوتاه‌تر و دور از ترافیک شما را به جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت می‌رساند و بهترین راه برای رفتن به مصلی امام خمینی است. ایستگاه مصلی تهران (خط شماره یک) نزدیک ورودی شمالی و ایستگاه شهید بهشتی (تقاطع خط یک و سه متروی تهران) نزدیک ورودی جنوبی مصلی تهران قرار دارند. از ایستگاه‌های سهروردی و شهید مفتح نیز می‌توانید با اندکی پیاده‌روی به مصلی برسید.

خط پنج BRT (خط علم و صنعت به بیهقی) به مصلی تهران دسترسی دارد. این خط از شمال مصلی می‌گذرد. با پیاده شدن در ایستگاه مصلی امام خمینی، وارد مصلی تهران می‌شوید.

اتوبوس‌های مستقیم به مصلی تهران از ایستگاه‌های میدان آزادی، صادقیه، تجریش، قیطریه، میدان امام حسین (ع)، خراسان، میدان انقلاب، میدان صنعت، میدان رسالت، هفت تیر، ونک و خاوران حرکت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha