کد خبر 270627
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

سرهنگ افشاری خبر داد:

کشف موتورسیکلت ۳۰ میلیاردی قاچاق در پارکینگ ساختمانی در تهران/ دستگیری سارق موتورسیکلت

کشف موتورسیکلت ۳۰ میلیاردی قاچاق در پارکینگ ساختمانی در تهران/ دستگیری سارق موتورسیکلت

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در پارکینگ ساختمانی مسکونی در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ مهدی افشاری روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی رصدهای اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران از توقف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در محدوده جنت آباد تهران آگاه شدند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تخصصی و بررسی صحت اطلاعات به دست آمده، هویت مالک موتوسیکلت شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی از پارکینگ ساختمان بازدید و مالک موتورسیکلت به همراه این وسیله نقلیه کشف شده و به مقر پلیس پایتخت انتقال یافت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: با تکمیل پرونده متهم به مراجع قضایی معرفی و موتورسیکلت کشف شده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته است.

سرهنگ افشاری از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

سارق موتورسیکلت در چنگ قانون

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه‌دار با موتورسیکلت مسروقه خبر داد و گفت: پیرو اجرای طرح محله‌محور به منظور شناسایی سارقان، تیم عملیات کلانتری ۱۶۳ ولنجک در حین گشت‌زنی در خیابان ولنجک یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک که در حال زاغ‌زنی موتورسیکلت‌های پارک شده بود را مشاهده کردند.

سرهنگ صادق ضرونی ادامه داد: متهم بلافاصله با رویت ماموران اقدام به فرار کرد، عوامل پلیس دستور ایست صادر کردند که متهم بدون توجه به صورت خطرناکی به حرکت خود ادامه داد که در نهایت ماموران پلیس با اجرای طرح مهار موتورسیکلت را متوقف و راکب آن را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف و در ادامه تحقیقات مشخص شد که موتورسیکلت چند روز قبل به سرقت رفته است که به همراه سارق به کلانتری منتقل شد.

وی یادآور شد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که از سارق سابقه‌دار بوده و به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که در این باره پرونده تشکیل و متهم به جهت کشف جرایم احتمالی و شناسایی شکات به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ ضرونی به شهروندان توصیه کرد که حتما موتورسیکلت خود را در محل امن پارک کرده و با قفل‌های مخصوص امنیت موتورسیکلت خود را بالا برده تا از وقوع این دست سرقت‌ها جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha