کد خبر 270545
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱

وزیر دفاع پاکستان بر اهمیت همکاری با ایران در مقابله با پدیده تروریسم تاکید کرد

وزیر دفاع پاکستان بر اهمیت همکاری با ایران در مقابله با پدیده تروریسم تاکید کرد

وزیر دفاع و صنایع دفاعی پاکستان با ابراز اطمینان از سطح فعلی همکاری‌های مشترک با جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف، بر اهمیت مقابله مشترک تهران و اسلام‌آباد علیه پدیده تروریسم تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ خواجه محمد آصف امروز در اسلام‌آباد با رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان دیدار کرد.

سرهنگ محمد محسن شهابی وابسته نظامی ایران در پاکستان، هادی گلریز وابسته مطبوعاتی سفارت ایران و برخی از مسوولان ارشد وزارتخانه‌های دفاع و تولیدات دفاعی پاکستان حضور داشتند.

طرفین در این دیدار پیرامون آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه ایران و پاکستان به ویژه همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های دفاعی، نظامی، آموزشی و تولیدات دفاعی تبادل نظر کردند.

وزیر دفاع پاکستان با ابراز اطمینان از سطح فعلی همکاری‌های دوجانبه با ایران در بخش‌های نظامی و امنیتی بر اهمیت توسعه همکاری‌های دو کشور برای مقابله با چالش مشترک تروریسم تاکید کرد.

وزیر دفاع پاکستان بر اهمیت همکاری با ایران در مقابله با پدیده تروریسم تاکید کرد

وی اظهار داشت که تهران و اسلام‌آباد از کانال‌های ارتباطی نزدیکی برای پیگیری موضوعات مورد علاقه فی مابین برخوردارند لذا تمامی مسائل باید از طریق رایزنی و مکالمه حل و فصل شود.

امیری مقدم، سفیر ایران در پاکستان نیز با ابراز اطمینان از روابط دیرینه و همکاری های نزدیک دو کشور برای کسب منافع مشترک و تلاش برای ارتقای صلح و ثبات در منطقه، گفت: تهران آماده گسترش همکاری‌های همه جانبه با اسلام‌آباد است.

روابط عمومی وزارت دفاع پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای به نقل از اظهارات خواجه محمد آصف اعلام کرد: وزیر دفاع با تاکید بر اهمیت کمیسیون مشترک مرزی ایران و پاکستان، گفت: پاکستان تمامی اقدامات لازم را در حوزه مدیریت مرزی انجام داده و تلاش های مشترک در این زمینه باید ادامه یابد.

در این بیانیه آمده است: هر دو طرف از سطح موجود همکاری های دوجانبه ابراز رضایت و تعهد متقابل را برای پیشبرد این مراودات در زمینه های مورد علاقه طرفین اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha