کد خبر 270531
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹

میقاتی: «وحدت ملی»، قوی‌ترین پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان است

میقاتی: «وحدت ملی»، قوی‌ترین پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان است

نخست وزیر لبنان، وحدت ملی را قوی‌ترین پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان دانست و یکپارچگی ملی در این کشور را پس از حادثه بزرگ دیروز (سه شنبه) ستود.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ «نجیب میقاتی» از کشورهای اردن، عراق، ترکیه، مصر، سوریه و ایران که در این شرایط دشوار با لبنان اعلام حمایت و همدردی کردند، تقدیر کرد.

نخست وزیر لبنان از تلاش‌های فراوان کلیه کادر بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها، پزشکان، پرستاران، نیروهای اورژانس و کادر اداری بخش بهداشت و درمان این کشور قدردانی کرد و افزود که آنها با تلاش‌هایشان از روز گذشته، اثبات کردند که روح میهن‌پرستی، هر شر و بدی قوی‌تر است و انسانیت فراتر از همه چیز است.

میقاتی همچنین از «فراس الابیض» وزیر بهداشت و کلیه نیروهای این وزارتخانه به خاطر تلاش‌های بی‌سابقه در این بحران دشوار پزشکی در لبنان قدردانی کرد.

در همین راستا، «عبدالله بوحبیب» وزیر امور خارجه لبنان نیز گفت: حمله بی‌سابقه رژیم صهیونیستی، به منزله تجاوز آشکاری به حاکمیت لبنان و نقض معاهدات بین‌الملل است.

بوحبیب افزود: حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، ممکن است منطقه را وارد بزرگترین چرخه خشونت می‌کند و خطری برای آغاز نزاع و تنش گسترده‌تری است.

وزیر امور خارجه لبنان تاکید کرد: از سازمان ملل می‌خواهیم رژیم صهیونیستی را برای خودداری از افزایش تنش و همچنین پایان دادن به تجاوزاتش تحت فشار قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha