کد خبر 270516
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

هواشناسی اعلام کرد:

وزش بادهای شدید شمال غربی در استان بوشهر

وزش بادهای شدید شمال غربی در استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی از اواخر امشب تا ظهر جمعه برای این استان وزش بادهای شدید شمال غربی پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ «حسین مستانه» کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، از اواخر امشب تا ظهر جمعه به دلیل وزش باد شدید شمال غربی، سواحل شمالی و مرکزی استان متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در پنج روز آینده غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد پدیده‌های غالب در سطح استان بوشهر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در مدت یاد شده در بعد از ظهرها نیز رشد ابر در نواحی کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

مستانه ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف، گاهی غبار محلی و در برخی ساعت‌ها با وزش باد پیش بینی می‎شود.

وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر جنوب غربی تا شمال غربی، با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از اواخر شب در سواحل شمالی و مرکزی ۱۴ تا ۴۴ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مستانه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا درآب‌های استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از اواخر شب در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‎‌شود.

وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۴۵، مد اول ساعت ۰۷:۵۰، جزر ساعت ۱۴:۲۵، مد دوم ساعت ۲۰:۲۵ خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha