کد خبر 270446
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷

ستار همدانی در گفتگو با «حیات»:

نکونام جواب منتقدانش را داد/ تغییر سیستم از اولش هم اشتباه بود

نکونام جواب منتقدانش را داد/ تغییر سیستم از اولش هم اشتباه بود

پیشکسوت استقلال به دفاع از عملکرد این تیم در تقابل با الغرافه قطر پرداخت.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال مقابل الغرافه قطر در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: به نظرم شاهد یک نمایش خوب و اصولی و حساب شده از سوی شاگردان نکونام بودیم. این بازی هم طبق معمول تحت تاثیر کیفیت پایین چمن ورزشگاه قرار داشت ولی بازهم نسبت به چیزی که در بازی ایران مقابل قرقیزستان در فولادشهر دیدیم خیلی بهتر بود. استقلال با برنامه کار کرد و وقتی شما خوب خودت را آماده بازی کرده باشی شانس هم در خانه ات را می‌زند. گل به خودی زود هنگام گره بازی را باز کرد و باعث شد استقلال با آرامش به بازی ادامه دهد و در ادامه هم دو گل دیگر زدند و مزد برتری شان را گرفتند.

وی افزود: به نظرم بهترین اتفاق این بازی بازگشت استقلال به سیستم بازی سال قبلش بود. استقلال یک فصل با سیستم 5-3-2 بازی کرده بود و نتیجه گرفته بود و دلیلی نداشت بخواهند امسال به سیستم دفاع 4 نفره روی بیاورند. اگر در لیگ هم با همان سیستم سال قبل شروع کرده بودند به نظرم الان استقلال با 9 امتیاز صدرنشین لیگ بود. امیدوارم نکونام از این بازی درس بگیرد و با همین سیستم ادامه دهد چرا که به نظرم تغییر سیستم از اولش هم اشتباه بود.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه این نتیجه فشارها را از روی نکونام برداشت، توضیح داد: دقیقاً همینطور است. نکونام به نظرم با این نتیجه جواب منتقدانش را داد و توانست حاشیه امنی برای خودش ایجاد کند و اگر این روند خوب ادامه داشته باشد تیم به ساحل آرامش برمی‌گردد. هرچند عقیده دارم بخشی از فشارهایی که علیه نکونام ایجاد شده بود از سر دشمنی بود نه از روی انتقاد و دلسوزی. جواد در استقلال خوب کار کرده و باید به او تا پایان فصل فرصت داد و نتیجه کارش را دید و اینکه از هفته سوم بحث برکناری و جانشینی مطرح می‌شود به نظرم درست نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha