کد خبر 270440
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد:

آغاز فعالیت اتوبوس‌ برقی‌های چینی با پلاک موقت

آغاز فعالیت اتوبوس‌ برقی‌های چینی با پلاک موقت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته،‌ فعالیت اتوبوس‌های برقی تا زمان انجام بروکراسی‌های اداری، با پلاک موقت انجام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ مهدی علیزاده  مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درباره ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی اظهار کرد: حدود 100 دستگاه اتوبوس برقی از محل قرارداد شهرداری تهران با چین تا اواخر مهر ماه وارد تهران شود. این اتوبوس‌ها از چین بارگیری شده و در مسیر گمرک بندرعباس است.

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها بلافاصله بعد از ورود به تهران و مجهز شدن به دستگاه‌های کارتخوان، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، ادامه داد: طبق هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور، برای آغاز فعالیت اتوبوس‌ها معطل پلاک‌گذاری نمی‌شویم و خدمت‌رسانی آنها با پلاک‌های موقت انجام خواهد شد.

علیزاده تصریح کرد: هر اتوبوسی وارد تهران شود مردم را معطل بروکراسی اداری نمی‌کنیم و با مسئولیت خودم اتوبوس‌ها را وارد ناوگان می‌کنم.

وی درباره ایستگاه‌ شارژ اتوبوس‌ها نیز خاطرنشان کرد: شرکت کنترل ترافیک مسئولیت زیرساخت‌ تأمین برق شرکت واحد را بر عهده گرفته و در توقفگاه‌ها و واحدهای سیار امکان شارژ اتوبوس‌ها فراهم است اما با توجه به افزایش تعداد اتوبوس‌های برقی، افزایش تعداد ایستگاه‌های شارژ نیز ضروری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha