کد خبر 270381
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵

محمدی مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ ایثار وشهادت با ارائه برنامه‌های خلاق و نوآور در برگزاری مراسمات/ اثر بخش شدن اقدامات با ارائه پیوست رسانه‌ای 

ترویج فرهنگ ایثار وشهادت با ارائه برنامه‌های خلاق و نوآور در برگزاری مراسمات/ اثر بخش شدن اقدامات با ارائه پیوست رسانه‌ای 

سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه امروزه هیچ کار و تصمیمی بدون پیوست رسانه ای به نتیجه مناسب نمی‌رسد گفت: ما در کنار معاونت فرهنگی هستیم و پیوست رسانه ای موضوعات را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ مهدی محمدی مشاور معاون رئیس جمهور و سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ستاد ملی مراسم و مناسبت‌ها که ظهر امروز ۲۷ شهریور ماه برگزار شد اظهار کرد: آن بخش از کار فرهنگی که بدون هیچ توقفی از روزهای آغازین انقلاب تا به امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران پیش رفته همین موضوع مراسم‌ها و مناسبت‌ها است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این بخش تهی از خلاقیت و نوآوری بوده‌ایم افزود: اگر در این بخش کمی یا ذره‌ای به سمت نوآوری‌ها وخلاقیت‌ها برویم، اثر مثبت آن را خواهیم دید.

محمدی بیان کرد: یک قطعه کوتاه سرود یا اثر هنری در مراسم‌ها و مناسبت‌ها تاثیر عمیقی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد گذاشت و مخاطب این گونه اثرها را ترویج می‌دهد.

سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه در این ستاد نیاز است نگاه جدی به این موضوع داشته باشیم گفت: باید برای آن بخشی از جامعه که پیام ما به گوششان نمی‌رسد، کار جدی انجام دهیم و پیوست رسانه ای کامل وجامعی طراحی کنیم. 

وی با اشاره به اینکه امروزه هیچ کار و تصمیمی بدون پیوست رسانه ای به نتیجه مناسب نمی‌رسد گفت: ما در کنار معاونت فرهنگی هستیم و پیوست رسانه ای موضوعات را دنبال می‌کنیم.

محمدی بیان کرد: رویکرد مشارکت بسیار اثر گذار است و پیشنهاد دارم که هر سال جهت گیری مراسمات ما بر روی محور خاصی قرار گیرد. به عنوان مثال امسال جهت گیری مراسمات ما بر روی موضوع «ما میتوانیم» باشد و هر سال مراسم ها جهت گیری خاصی داشته باشد.

سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: همچنین امسال می‌توان اصل کار را بر محور مشارکت قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha