کد خبر 270380
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

سلیمانی مطرح کرد؛

نقش سرودخوانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ لزوم همدلی و مشارکت برای برگزاری مراسم‌ها

نقش سرودخوانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ لزوم همدلی و مشارکت برای برگزاری مراسم‌ها

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همدلی، هماهنگی و هم افرایی بسیار موضوع مهمی است و با این کار شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود. 

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ستاد ملی مراسم و مناسبت‌ها که ظهر امروز ۲۷ شهریور ماه برگزار شد اظهار کرد: توصیه بیش از ۹۰ درصد شهدا وحدت، همدلی و هماهنگی است و هرکجا که این موارد باشد، کار به نتیجه می‌رسد.

وی با بیان اینکه اهمیت و جایگاه کار فرهنگی قابل توجه است و کارها و اقدامات ما باید جریان ساز باشد افزود: مردمی کردن، گفتمان سازی و کاهش تصدی گری موضوعی بسیار مهم است و باید توجه ویژه به این حوزه داشته باشیم.

سلیمانی بیان کرد: شرایط ما نسبت به گذشته متفاوت است و باید نگاه جدی به موضوعات داشته باشیم؛ در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به موضوع مرجعیت تحکیم ببخشیم و با همدلی و هم افزایی بیشتر در این راه قدم برداریم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از دفاع مقدس است گفت: بستری که می‌شود تداوم بخش راه شهدای ما باشد همین مراسم ها است. امروز راه شهید فهمیده ها ادامه دارد و بیش از ۶۰ درصد از شهدای ما در دوران دفاع مقدس بین سنین ۱۴-۱۵ سال بوده‌اند.

سلیمانی بیان کرد: همدلی، هماهنگی و هم افرایی بسیار موضوع مهمی است و با این کار شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود. 

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های خوبی داریم و نگاه ما مشارکت است.

وی با بیان اینکه سرود در حوزه ترویج بسیار اثر گذار است و می‌تواند نقش پر رنگی در این حوزه داشته باشد افزود: انتظار داریم با همکاری و هماهنگی در این مسیر پیش برویم و کارها به نتیجه خوبی برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha