کد خبر 270323
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد؛

نقش بی‌بدیل هوش مصنوعی در ارائه بهتر خدمات اورژانسی/ شهادت 19 نفر از پرسنل اورژانس در دوران کرونا

نقش بی‌بدیل هوش مصنوعی در ارائه بهتر خدمات اورژانسی/ شهادت 19 نفر از پرسنل اورژانس در دوران کرونا

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از نقش ‌هوش مصنوعی در ارائه بهتر خدمات اورژانس خبر داد و گفت: خَیری تعهد کرده است که ۱۰۰۰ میلیارد دستگاه آمبولانس برای ما خریداری کند و نکته قابل توجه این است که ما این خیر را نمی‌شناسیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، بابک یکتاپرست، سخنگوی سازمان اورژانس  کشور، در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: سازمان اورژانس در ۴۹ سال پیش با هدف ساماندهی خدمات به مصدومان تاسیس شده است. معتقدم فردی که در منزل دچار بیماری شده و به فوریت باید به بیماری‌اش رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از همکاران به دلیل نوع کارشان دچار مصدومیت شده‌اند، افزود: روز ملی اورژانس در تقویم ملی به ثبت رسیده است. در تمام مقاطع همکاران زیادی در حین خدمت از دست داده‌ایم، به‌طوریکه در دوران کرونا ۱۹ نفر از پرسنل اورژانس شهید شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: شهروندان باید بدانند تا زمان رسیدن ماشین‌های امدادی برای کاهش خطر چه کارهایی را انجام بدهند و همکاران باید هر روز اطلاعات خودشان را به روز رسانی کنند. نقش هوش مصنوعی در ارائه خدمات مهم است.

یکتاپرست همچنین گفت: خَیری تعهد کرده است که ۱۰۰۰ میلیارد دستگاه آمبولانس برای ما خریداری کند و نکته قابل توجه این است که ما این خیر را نمی‌شناسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha