کد خبر 270252
۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

ایران غرفه برتر نمایشگاه گردشگری زیمبابوه شد

ایران غرفه برتر نمایشگاه گردشگری زیمبابوه شد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از برتری غرفه نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در بخش بین الملل نمایشگاه گردشگری زیمبابوه خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای برگزار کننده، جمهوری اسلامی ایران به عنوان دومین غرفه برتر بخش بین‌الملل نمایشگاه گردشگری زیمبابوه معرفی شد.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری زیمبابوه در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۴ شهریورماه امسال در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهر بولاوایو برپا شد.

این نمایشگاه که به طور رسمی توسط خانم باربرا روودزی، وزیر گردشگری زیمبابوه افتتاح شد، فرصت بسیار مناسبی برای ارتباط با فعالان صنعت توریسم از زیمبابوه و سراسر دنیا بود.

این رویداد فرهنگی سالانه بازیگران و ذینفعان کلیدی در صنعت گردشگری جهانی را گرد هم می‌آورد و از این طریق بستری برای شبکه سازی، همکاری و نمایش پتانسیل غنی گردشگری زیمبابوه و سایر کشورها را فراهم می‌کند.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه، توانمندی‌های صنعت گردشگری ایران، زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری کشورمان در حوزه‌های مختلف طبیعی، درمانی، تاریخی زیارتی و ... را به نمایش گذاشت که بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

همچنین، نسبت به معرفی برخی از آژانس‌ها و فعالان صنعت گردشگری در ایران به منظور ارتباط با همتایان خود پرداخت که از استقبال خوبی برخوردار شد.

غرفه ایران در این نمایشگاه به عنوان دومین غرفه برتر بخش بین‌الملل شناخته شد و تقدیرنامه‌ای را از سوی وزیر گردشگری و صنعت مهمان نوازی زیمبابوه دریافت کرد.

در این نمایشگاه، غرفه داران منطقه‌ای و بین‌المللی از کشورهای مالاوی، آفریقای جنوبی، نامیبیا، بوتسوانا، تانزانیا، نیجریه، آنگولا، امارات و سایر کشورها نیز حضور داشتند که این نمایشگاه را به یکی از نمایشگاه‌های مهم در تقویم گردشگری جهانی تبدیل کرد.

امسال ۴۰۸ غرفه‌دار در این نمایشگاه شرکت کردند که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

نگاهی به فعالیت نمایشگاه گردشگری زیمبابوه

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری زیمبابوه (Sanganai/Hlanganani World Tourism Expo) یک رویداد کلیدی در تقویم گردشگری منطقه‌ای است که به‌طور سالانه در شهر بولاوایو، زیمبابوه برگزار می‌شود. این رویداد به‌عنوان یک سکو برای تبلیغ و نمایش محصولات و خدمات گردشگری از کشورهای مختلف عمل می‌کند.

هدف اصلی این نمایشگاه تبلیغ مقصدها، جاذبه‌ها و خدمات گردشگری به مخاطبان جهانی است و به هیئت‌های گردشگری، آژانس‌های مسافرتی و کسب ‌وکارهای مرتبط این امکان را می‌دهد که محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

این رویداد به ایجاد ارتباطات بین ذینفعان گردشگری، از جمله آژانس‌های گردشگری، هتلداران، تورگردانان و فعالان این صنعت برای ایجاد توافقات دوطرفه کمک می‌کند.

همچنین این نمایشگاه با برگزاری سمینارها، کارگاه‌ها و ارائه‌هایی در مورد روندهای گردشگری، استراتژی‌های بازاریابی و چالش‌های صنعت گردشگری، زمینه را برای شبکه‌سازی و تسهیل ارتباطات بین شرکت‌کنندگان و خریداران یا شرکای بالقوه فراهم می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha