کد خبر 270196
۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷

سرهنگ افشاری خبر داد؛

دستگیری فعالان غیرمجاز ارزی در شمال پایتخت

دستگیری فعالان غیرمجاز ارزی در شمال پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محل و دستگیری ۳ نفر فعال غیر مجاز ارزی خبرداد و گفت: در این دفتر اقدام به انجام خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می‌کردند

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان الهیه شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز مشخص گردید افرادی در دفترخود واقع در خیابان الهیه، اقدام به فعالیت غیر مجاز ارزی می‌کنند. لذا عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری ۳ نفر از فعالان غیرمجاز ارزی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز داشتند، کردند.

سرهنگ افشاری گفت: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل: مقدار ۴۳۸۰۰ دلار آمریکا، ۲۶۰۰ لیر ترکیه، ۶۷۰۰ یورو به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیر مجازی ارزی کشف که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام انتظامی افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha