کد خبر 270055
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳

بازگشت محمدی به ترکیب استقلال/ رونمایی از ستاره محروم آبی‌پوشان مقابل الغرافه

بازگشت محمدی به ترکیب استقلال/ رونمایی از ستاره محروم آبی‌پوشان مقابل الغرافه

مهرداد محمدی که در لیگ برتر به دلیل محرومیت نمی‌تواند آبی‌پوشان را همراهی کند به احتمال زیاد در اولین دیدار لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه قطر، بازی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ درست پس از پایان بازی استقلال و پیکان در آخرین بازی، لیگ بیست‌وسوم که منجر به قهرمانی پرسپولیس و دومی استقلال شد، مهرداد محمدی مصاحبه‌ای حاشیه‌ای انجام داد که با محرومیت سنگین وی همراه شد. حرف‌های تند این بازیکن باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمدی را با محرومیت ۶ جلسه‌ای جریمه کند.

با توجه به اینکه محمدی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نمی‌توانست استقلال را همراهی کند، او با مدیران استقلال جلسه‌ای را برگزار و به توافق دست پیدا کرد که نامش از فهرست آبی‌پوشان تهرانی کنار گذاشته شود.

در نهایت مهرداد محمدی جلسه‌ای را با فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار کرد و در نهایت طرفین، قرارداد جدیدی امضا کردند.

بازیکن استقلال که در لیگ برتر دوران محرومیت را پشت سر می‌گذارد، برای همراهی آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نخواهد داشت.

محمدی که در تمرینات اخیر استقلال یکی از آماده‌ترین بازیکنان بوده این فرصت را خواهد داشت، یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال لقب گرفته و با درخشش خود به پیروزی تیمش کمک کند.

به نظر می‌رسد جواد نکونام در بازی با الغرافه از وجود محمدی در ترکیب ثابت استقلال استفاده کند.

دیدار استقلال و الغرافه قطر، دوشنبه شب در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha