کد خبر 270002
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف ۶۷۰ کیلوگرم تریاک در سراوان

کشف ۶۷۰ کیلوگرم تریاک در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۷۰ کیلو گرم موادمخدر در عملیات ویژه پلیس این استان در سراوان خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و پلیس سراوان با اشراف اطلاعاتی فعالیت یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند، شناسایی و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این رابطه با انجام اقدامات تخصصی مسیرهای تردد قاچاقچیان در مسیرهای فرعی سراوان شناسایی و ماموران پلیس به طور هماهنگ و هدفمند با اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از ورود ماموران پلیس، قاچاقچیان که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشته با رها کردن مواد افیونی در محل با خودرو به اطراف متواری شده و در بازرسی از محل، ۶۷۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha