کد خبر 269992
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

«حیات» گزارش می‌دهد؛

حراج سکه در روز دوشنبه/ مهلت واریز پول تا فردا

حراج سکه در روز دوشنبه/ مهلت واریز پول تا فردا

حراج سکه در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه برگزار می‌شود و با برگزاری این دور از حراج، برگزاری حراج‌های سکه به دور هفدهم می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ مرکز مبادله ارز و طلای ایران روز دوشنبه میزبان برگزاری حراج سکه است. اما چه کسانی می‌توانند در این دور از حراج شرکت کنند؟

تمام‌سکه، نیم‌سکه و ربع سکه به حراج گذاشته می‌شود 

روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه هفدهمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود که امکان ثبت سفارش برای هر سه نوع ربع، نیم و تمام سکه برای متقاضیان وجود دارد.  

بازه زمانی ثبت سفارش سکه

برای حراج سکه در روز دوشنبه، دو تغییر ایجاد شده است که باید متقاضیان حراج سکه حتما به آن توجه داشته باشند. در مورد اول، واریز وجه‌الضمان متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز ۲۴ شهریور ماه آغاز و تا ساعت ۲۳ روز ۲۵ شهریور ماه، زمان واریز وجه وجود دارد و کسانی که متقاضی شرکت در حراج هستند، باید صرفا در این زمان برای واریز وجه اقدام کنند. بنابراین، پس از این بازه زمانی امکان واریز وجه برای متقاضیان شرکت در حراج وجود ندارد و متعاقب آن امکان شرکت در حراج پس از ثبت سفارش در این بازه زمانی وجود ندارد.  

استرداد وجه تنها برای حساب‌های بانک ملی امکان‌پذیر است

کسانی که قصد شرکت در حراج سکه را دارند، حتما باید شماره شبا نزد بانک ملی در سامانه حراج سکه معرفی کنند و امکان استرداد و عودت وجه متقاضیان شرکت کننده در حراج، صرفا از طریق شماره شبای بانک ملی امکان پذیر است. بنابراین لازم این در این بازه زمانی، کسانی که قصد شرکت در حراج را دارند، اگر شماره شبای غیر از بانک ملی را در سامانه حراج سکه ثبت کرده‌اند، این شماره ثبت شده را تغییر و یک شماره شبای ملی را در سامانه حراج سکه معرفی کنند تا پس از پایان حراج امکان استراداد وجه میسر باشد.  

چه کسانی می‌توانند در حراج سکه شرکت کنند؟ 

کلیه اشخاص حقیقی با تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال تمام شمسی می توانند در این حراج شرکت کنند. 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha