کد خبر 269962
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

یکی از نزدیکان نبی به «حیات» خبر داد؛

خطر از بیخ گوش نایب رئیس فدراسیون فوتبال گذشت

خطر از بیخ گوش نایب رئیس فدراسیون فوتبال گذشت

نایب رئیس فدراسیون فوتبال عمل سنگنین و خطرناکی برای وضعیت قلبش انجام داده است و هنوز هم خطر به طور کامل رفع نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال چندی پیش در پی عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود و همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند. اگرچه از جزئیات وضعیت وی اطلاع رسانی دقیقی به رسانه‌ها و مخاطبین فوتبال صورت نگرفت اما ظاهراً مشکل وی جدی‌تر از چیزی بود که به اطلاع عموم رسید و اینطور که پیداست خطر جدی از بیخ گوش دومین فرد فوتبال ایران عبور کرده است.

طبق اطلاعاتی که یکی از نزدیکان نبی به حیات داده است، وی روز قبل از تقابل ایران مقابل قرقیزستان به اطرافیان خود می‌گوید حالش مساعد نیست و ابتدا تصور می‌کرد دچار مسمومیت غذایی شده است ولی با مراجعه به بیمارستان مشخص می‌شود مشکل او گرفتگی دریچه قلب بوده که به سکته منجر شد و وضعیت وی وخیم‌تر از چیزی بوده که در رسانه‌ها منعکس شده است و حتی به گفته پزشکان، عمل آنژیو که روی او در ابوظبی انجام شد عمل خطرناکی بود تا جایی که پزشکان به اطرافیان او گفتند مشخص نیست وی به هوش بیاید و پزشکان امید زیادی نداشتند ولی خدا را شکر عمل او موفقیت آمیز بود و خطر تا حد زیادی رفع شد.

این شخص که تمایلی به فاش شدن نامش نداشت در پایان عنوان کرد که البته هنوز خطر به طور کامل رفع نشده و از مردم خواست تا برای سلامت کامل و بهبود شرایط نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران دعا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha