کد خبر 269936
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴

پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با «حیات»:

هیچکس مشکلات فوتبال ایران را گردن نمی‌گیرد/ الاهلی تیمی نیست که نتوانیم شکستش دهیم

هیچکس مشکلات فوتبال ایران را گردن نمی‌گیرد/ الاهلی تیمی نیست که نتوانیم شکستش دهیم

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی‌های آسیایی و تقابل با الاهلی صحبت کرد.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان اظهار کرد: از نظر فنی هر دو تیم ما یعنی استقلال و پرسپولیس تقویت شده اند. استقلال سعی کرده استخوان بندی خود را حفظ کند اما پرسپولیس چند بازیکن اصلی خود را از دست داده است. با این حال نفراتی که جذب شده‌اند به نظرم بازیکنان با کیفیتی هستند که می‌توانند جای خالی جدا شده‌ها را پر کنند و از لحاظ مهره به نظرم پرسپولیس امسال از سال قبل بهتر است و بستگی به این دارد که گاریدو چطور از آنها استفاده کند. با این حال فکر می‌کنم کار ما در لیگ نخبگان سخت است. چه از لحاظ بودجه و بازیکن چه از لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها اصلاً با آنها قابل مقایسه نیستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: ما در فراهم کردن ابتدایی‌ترین شرایط ممکن مانده‌ایم و این وضعیت زمین چمن ورزشگاه‌هایمان است. زیرساخت ورزشی اضافه که نکرده‌ایم هیچ، در حفظ و نگهداری زیرساخت‌های قبلی هم مانده‌ایم و الان به جایی رسیدیم که حتی یک ورزشگاه استاندارد که شرایط برگزاری بازی‌های آسیایی که چه عرض کنم، در حد بازی‌های لیگ خودمان هم باشد نداریم و این واقعاً برای فوتبال و ورزش ما زشت است. این اتفاقات در عرصه بین‌المللی به وجهه ما ضربه می‌زند و متاسفانه حتی یک نفر نیست که بیاید این شرایط را گردن بگیرد و کم کاری خودش را قبول کند. با هرکس که صحبت می‌کنی یک جای دیگر را مقصر می‌داند.

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل پرسپولیس و الاهلی هم گفت: الاهلی بازیکنان مطرحی دارد ولی آنطور که می‌دانم وضعیت خوبی در جدول لیگ عربستان ندارد، هرچند آنها هم مثل ما هفته‌های نخست فوتبالشان است و خیلی نمی‌شود روی این موضوع حساب کرد ولی به نظرم تیمی نیستند که نتوانیم از پس آنها بر بیاییم و حتی در خاک عربستان هم آنها را شکست دهیم. این سه امتیاز در بازی اول خیلی مهم است و اگر پرسپولیس کارش را با برد در سخت‌ترین بازی شروع کند می‌تواند گام بزرگی به سمت صعود برداشته باشد و در بازی‌های بعدی با آرامش به میدان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha