کد خبر 269918
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

زاینده رود جان یک کودک ۹ ساله را گرفت

زاینده رود جان یک کودک ۹ ساله را گرفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سامان گفت: یک کودک ۹ ساله در حوالی روستای چم جنگل بر اثر غرق شدگی در زاینده رود جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ عباس خسروی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سامان با اعلام این خبر افزود: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، تیم امداد و نجات شهرستان سامان برای امدادرسانی به سه مصدوم غرق شده در رودخانه زاینده رود در حوالی روستای چم جنگل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این حادثه دارای سه مصدوم بود که با کمک افراد محلی و باشگاه‌های قایقرانی رفتینگ هر سه مصدوم از آب نجات پیدا کردند که با ارزیابی‌های تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سامان و اورژانس حال ۲ نفر از آن‌ها مساعد اعلام شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سامان گفت: نیروهای اورژانس و هلال احمر تمام تلاش خود را برای احیای این کودک انجام دادند و پس از انجام عملیات احیای قلبی ریوی و انتقال آن به مرکز درمانی

نجات پنج فرد گرفتار در ارتفاعات آبشار تنگ زندان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر پنج فرد گرفتار شده در ارتفاعات آبشار تنگ زندان را نجات دادند.

از جمعیت هلال احمر ایرج کیانی شامگاه جمعه افزود: برای امداد رسانی به افراد گرفتار در ارتفاعات آبشار تنگ زندان یک تیم عملیاتی از پایگاه کلار به همراه یک تیم از پایگاه امدادی نگین و یک تیم اضطرار کوهستان با یک دستگاه خودروی آمبولانس و ۲ خودروی امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: امدادگران پس از جست وجو به افراد گرفتار شده دسترسی پیدا کرده و پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی یک نفر را از ارتفاعات با حمل بسکت به محل امن انتقال و سپس با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان بروجن منتقل شدند.

چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و زاینده‌رود و کارون از جمله رودهای خروشان این استان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha