کد خبر 269860
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

بهتاش فریبا در گفتگو با «حیات»:

به تیم ملی فشار کاذب وارد نکنید

به تیم ملی فشار کاذب وارد نکنید

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی و فشار انتقادات افکار عمومی صحبت کرد.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل تیم ملی مقابل امارات اظهار کرد: بازی جذاب و پر زد و خوردی بود و دو تیم فوتبال روانی به نمایش گذاشتند. حقیقتش را بخواهید سطح فوتبال آسیا خیلی بالارفته و دیگر به شکل سابق نیست که ۵-۴ قدرت سنتی در آن حرف اول را بزنند و نتایج را به سود خود تمام کنند. این را در جام ملت‌ها هم دیدیم و حالا در مقدماتی جام جهانی هم می‌بینیم. 

وی افزود: فوتبال امارات هم در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری خوبی روی فوتبال داشته و سعی در بهبود سطح فوتبال خودش دارد و جذب سرمربیان مطرح و در کنارش تغییر تابعیت بازیکنان با کیفیت پیشرفت محسوسی به فوتبال این تیم داده است و نباید انتظار داشته باشیم در خاک امارات مقابل این تیم یکه تازی کنیم و آنها حرفی برای گفتن داشته باشند. با این تفاسیر بازهم عملکرد خوبی داشتیم و فرصت‌های خوبی خلق شد که با بی‌توجهی از بین رفتند. 

پیشکسوت فوتبال در مورد انتقاداتی که به کادرفنی تیم ملی صورت گرفته هم توضیح داد: من دلیل این انتقادات را متوجه نمی‌شوم. چه نتیجه خیلی بدی کسب شده که چنین جو و فضایی را ایجاد کرده‌اند؟ به نظرم اگر نیت و هدفی پشت این موارد وجود ندارد، حداقل دلسوزانه هم نیست. من نمی‌گویم ایرادی در کار تیم ملی وجود ندارد ولی انتقاد با تخریب تفاوت دارد. به نظرم این جو و فضایی که ایجاد شده و حتی علیه برخی بازیکنان هم شکل گرفته موجب ایجاد فشار کاذب روی تیم می‌شود و اثر منفی می‌گذارد. 

فریبا افزود: خصوصاً الان که ترکیب تیم جوان شده و برخی نفرات برای اولین بار به اردو دعوت شدند تحمل این فشار را ندارند و ممکن است فوتبالشان آسیب ببیند. من ضعف حادی در تیم ملی مشاهده نمی‌کنم که نیاز به چنین واکنش منفی و ضربتی داشته باشد. امیدوارم هواداران فوتبال سعه صدر بیشتری داشته باشند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha