کد خبر 269598
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

۲۴ فوتی و مصدوم در واژگونی اتوبوس محور قم ـ کاشان

۲۴ فوتی و مصدوم در واژگونی اتوبوس محور قم ـ کاشان

بامداد امروز با واژگونی اتوبوس در جاده کاشان به قم یک نفر جان باخت و ۲۲ نفر مصدوم شدند.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ مدیر عامل هلال‌احمر اصفهان گفت: ساعت 03:25 صبح چهارشنبه 21 شهریورماه؛ گزارشی مبنی بر واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده کاشان ـ قم به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

‌بلافاصله تیم های امدادی هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند؛ پس از رسیدن و ارزیابی مشخص شد؛ این واژگونی 23 حادثه دیده دارد.

‌نجاتگران‌ هلال‌احمر اقدامات کمک های اولیه و رهاسازی را برای سرنشینان اتوبوس انجام و 22 مصدوم را با همکاری اورژانس 115 به مرکز درمانی انتقال و فرد جان‌باخته را نیز به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند.

جزئیات واژگونی اتوبوس محور قم - کاشان

مهرداد فرزندی‌پور رئیس اورژانس کاشان صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به واژگونی اتوبوس در محور قم ـ کاشان اظهار داشت: این حادثه در ساعت 3:33 بامداد امروز به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان قم کاشان بعد از مجتمع کاسپین به سمت کاشان رخ داد، افزود: در اثر انحراف و واژگونی یک دستگاه اتوبوس که از تهران عازم یزد بود متاسفانه یکی از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز اورژانس کاشان با بیان اینکه 23 نفر از سرنشینان این اتوبوس نیز مصدوم شدند، خاطرنشان کرد: مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه با هفت دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس کاشان و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه یکی از مصدومین واژگونی اتوبوس محور قم - کاشلن هم در محل درمان و حاضر به انتقال نشد، گفت: حال برخی از مصدومین نامساعد و علت حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

فرزندی‌پور با بیان اینکه رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، تصریح کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی شهروندان و مسافران است و از این رو رعایت قوانین راهنمایی مورد تاکید قرار دارد.

انتهای پیام/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha