کد خبر 269309
۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

صداقتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

آخرین جزییات از بهره‌برداری فاز چهارم پروژه نواب-تندگویان/ تردد از بهشت زهرا(س) تا شمال تهران بدون توقف

آخرین جزییات از بهره‌برداری فاز چهارم پروژه نواب-تندگویان/ تردد از بهشت زهرا(س) تا شمال تهران بدون توقف

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران اعلام کرد که عملا با بازگشایی فاز چهارم پروژه نواب- تندگویان ما شاهد کاهش بار ترافیکی در این محدوده خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران صبح امروز (۱۸ شهریورماه) در مراسم بهره‌برداری از فاز سوم تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان ـ شهید نواب (جنوب بزرگراه تندگویان به شمال بزرگراه نواب) اظهار کرد: امروز همزمان با افتتاح فاز سوم نواب، پروژه عمرانی دیگری در منطقه ۸ به بهره برداری می‌رسد و این پروژه شامل پروژه دوربرگردان غیرهمسطح گلبرگ به باقری است. این پروژه ویژگی‌های منحصر به‌فردی را به همراه خواهد داشت و اصلاحات ترافیکی در این محدوده رقم خواهد خورد.

وی افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید نواب-شهید تندگویان، در سه فاز طراحی شده بود که فاز نخست این پروژه از شمال نواب به جنوب تندگویان در دی ماه ۱۴۰۲، فاز دوم پروژه (زیرگذر از شمال شرق به جنوب غرب تندگویان) در اردیبهشت ۱۴۰۳ و در نهایت فاز سوم این پروژه از جنوب بزرگراه تندگویان به شمال بزرگراه نواب، امروز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران اضافه کرد: فاز سوم پروژه تندگویان- نواب در بازه زمانی ۱۴ ماهه به سرانجام رسیده است و عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۰ کلید خورد و در هر مرحله پس از آماده سازی پروژه در اختیار شهروندان قرار گرفت؛ در واقع عملیات فاز چهارم این پروژه نیز نیاز به تکمیل فاز سوم داشت و این کار امروز انجام شد و ان‌شاءالله عملیات اجرایی فاز چهارم پروژه با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملا با بازگشایی فاز سوم پروژه نواب- تندگویان ما شاهد کاهش بار ترافیکی در این محدوده خواهیم بود، ادامه داد: خودروهای عبوری از سمت بهشت زهرا به شمال نواب با افتتاح فاز سوم پروژه نیازی به تردد در میدان بهمن ندارند و عملا با بهره برداری از فاز سوم پروژه نواب تندگویان خودروها می‌توانند از بهشت زهرا تا شمال تهران بدون توقف و گردش اضافی، تردد داشته باشند.

صداقتی درباره بهره‌برداری از فاز چهارم پروژه نواب تندگویان بیان کرد: برای کار عملیات اجرایی فاز چهارم نیز همانطور که بیان شد نیاز به تکمیل فاز سوم بود و ان‌شاءالله در پاییز امسال فاز چهارم پروژه نواب تندگویان به بهره برداری خواهد رسید و عملا ترافیک یکی از مبادی تهران به‌خصوص در ایام پایانی سال رفع خواهد شد؛ اما رویکرد این دوره از مدیریت شهری شتاب و سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی و تاکنون نیز پروژه‌های متعددی در مناطق مختلف تهران احداث و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران با اشاره به کاهش بار ترافیکی تردد خودروها در پنجشنبه‌های آخر هفته و روزهای پایانی سال به خصوص پنجشنبه و جمعه آخر سال، گفت: با بهره‌برداری از پروژه نواب تندگویان اختلال ترافیکی در این پروژه حل خواهد شد و با بهره برداری کامل پروژه نواب تندگویان در ۴ فاز ۵ کیلومتر مسافت شهروندان کاهش پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha