کد خبر 268901
۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

در گفتگو با حیات مطرح شد؛

بلیت اتوبوس را اینترنتی خریداری کنید

بلیت اتوبوس را اینترنتی خریداری کنید

رئیس سازمان راهداری از زائران مشهد خواست قبل از مراجعه به پایانه‌ها، بلیت بازگشت خود را از سامانه‌های معتبر خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ارائه ۱۷ هزار و ۹۲۶ سرویس حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای با ۲۵۵ هزار و ۸۶۲ مسافر از روز چهارم تا چهاردهم شهریور ماه سال جاری خبر داد.

وی ادامه داد: برای بازگشت زائران به شهرهای خود، برنامه‌ریزی‌ و اقدامات محوری صورت گرفت و تا به امروز بالای ۹۰درصد از زائران از طریق خطوط ریلی و ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای به محل زندگی خود بازگشته‌اند.

امانی افزود: با ایجاد سامانه‌های پیش‌فروش و برنامه‌ریزی رزرو ظرفیت سرویس‌ها برای بازگشت زائران، خوشبختانه ۹۰ درصد از زائرانی که از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی سفر می‌کنند از طریق سامانه‌های پیش‌فروش بلیت، ظرفیت مورد نیازشان را رزرو کرده‌اند و تعداد محدودی دیگر نیز طی امروز و فردا بلیت خود را تهیه می‌کنند.

امانی بیان داشت: با اقداماتی که دیروز در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد صورت گرفت، حدود سه هزار و ۱۰۴ سرویس از مبدا مشهد به سایر نقاط کشور برقرار شد که ۲ هزار و ۷۶ سرویس اتوبوس بوده است.

امانی از زائرانی که هنوز در مشهد هستند و قصد خروج از شهر را دارند خواست قبل از مراجعه به‌ پایانه از طریق سامانه‌های پیش‌فروش بلیت اقدامات رزرو بلیت را انجام دهند تا اگر سرویس مورد نظرشان موجود نیست درخواست خود را ثبت تا به ‌محض بازگشایی سرویس فوق‌العاده این افراد در اولویت ثبت و رزرو قرار بگیرند و برایشان بلیت صادر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha