کد خبر 268879
۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

تیم ملی بازی با قرقیزستان را جدی نگرفت

تیم ملی بازی با قرقیزستان را جدی نگرفت

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل ایران و قرقیزستان صحبت کرد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان اظهار کرد: بازی تحت تاثیر موارد زیادی از جمله کیفیت بد چمن بود. در این زمین واقعاً نمی‌شد بازی فنی انجام داد. من واقعاً تعجب می‌کنم مگر می‌شود در کل ایران یک زمین مناسب وجود نداشته باشد؟ مدیران فوتبال ما چکار می‌کنند؟ مگر نمی‌دانستیم تیم ملی در این تاریخ بازی دارد که شرایطش را فراهم کنیم؟ این برای فوتبال ایران زشت است. 

وی افزود: در مورد مسایل فنی هم به نظرم تیم ملی خیلی در این بازی خودش را به تکاپو نیانداخت. به نظرم بازی را جدی نگرفته بودند و سعی داشتند خودشان را برای بازی با امارات حفظ کنند. بهتر بود کمی محکم تر بازی می‌کردند و با یک برد پرگل اعتماد به نفس تیمی بالا می‌رود. 

پیشکسوت فوتبال افزود: در دیگر بازی‌های این گروه رقبای ایران که مدعی صعود هستند نتایج را تا حد زیادی به نفع خودشان به پایان رساندند. مخصوصاً ازبکستان که تیم خیلی خطرناکی است و بازی این تیم مقابل کره شمالی را به صورت کامل تماشا کردم و به نظرم بازیکنان ایران باید حواس خود را جمع کنند. تیم ملی سه بازی سخت مقابل تیم‌های قطر، امارات و ازبکستان خواهد داشت به خصوص دیدار با ازبکستان که بازی فوق‌العاده سخت و نفس‌گیری خواهد بود و اگر از الان نتوانیم امتیازات لازم را جمع کنیم شرایط سخت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha