کد خبر 268614
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷

بهتاش فریبا در گفتگو با «حیات»:

عده‌ای دوست ندارند استقلال آرامش داشته باشد

عده‌ای دوست ندارند استقلال آرامش داشته باشد

پیشکسوت استقلال نسبت به برخی شیطنت‌ها علیه این تیم و جواد نکونام واکنش نشان داد.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شکست استقلال مقابل همنام خوزستانی در هفته سوم اظهار کرد: در بازی با استقلال خوزستان تیم ضعیف عمل کرد و جای توجیهی ندارد ولی باید پذیرفت که استقلال مدت‌ها نباخته بود و پس از یک تایم طولانی شکست را تجربه کرد و این هم جزئی از فوتبال است.

وی افزود: من عقیده دارم هنوز شرایط استقلال بد نیست و اگر به خودش بیاید چیزی را از دست نداده است ولی اگر این روند ادامه پیدا کند فشارهای جانبی روی تیم اثر منفی خواهد گذاشت و برگشتن به شرایط عادی سخت می‌ شود.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: سه روز از قبل بازی تیم به حاشیه رفت و صحبت کردن بعضی‌ افراد جو را تغییر داد. در بازی هم شاهد بودیم که چقدر بطری به زمین پرتاب کردند و برخی هم علیه جواد نکونام شعار دادند و همین موضوع باعث شد بازیکنان تمرکز نداشته باشند.

فریبا در اعتراض به نبود کمک داور ویدیویی در این بازی گفت: برایم جای سوال است که چرا برای دیداری به این مهمی از کمک داور ویدئویی استفاده نشد؟ از لحاظ فنی هم تیم از ابتدا تا دقیقه ۶۰ خوب بازی نکرد و از دقیقه ۶۰ به بعد استقلال توانست موقعیت‌های خوبی ایجاد کند اما متاسفانه بازیکنان موفق نشدند دروازه حریف را باز کنند. امیدوارم هواداران صبوری کنند چون نکونام راه سختی را در پیش دارد.

وی در مورد شعار علیه نکونام روی سکوها گفت: متاسفانه بعضی‌ها از سروسامان گرفتن استقلال هراس دارند و حاشیه‌هایی علیه جواد نکونام درست می‌کنند. این افراد دوست ندارند استقلال آرامش داشته باشد. در بازی هم شاهد بودیم جو بازی را جوری ملتهب کرده بودند که سرمربی نتواند تیم را به خوبی مدیریت کند! در کجای دنیا دیدید که سرمربی از هفته سوم برکنار شود؟

پیشکسوت استقلال ادامه داد: من هم از همه هواداران خواهشمندم که صبر کنند چون جواد نکونام می‌تواند این تیم را به قهرمانی برساند و تنها راه هم حمایت است. در حال‌حاضر هم عمده دلیل نتیجه نگرفتن استقلال عدم میزبانی در آزادی است چون تیم از حضور هواداران پرشور خود محروم است.

فریبا در پایان با اشاره به فهرست تیم ملی هم توضیح داد: هر لیستی که سرمربی تیم ملی می‌دهد عده‌ای نسبت به آن معترض و مخالف هستند و امکان اینکه همه را راضی نگه داشت وجود ندارد. من هم از دیدگاه خودم و سلیقه شخصی خودم ممکن است نقدهایی داشته باشم ولی تصمیم گیرنده شخص امیر قلعه‌نویی است و او باید پاسخگوی نتایج تیم باشد و بهتر است اجازه دهیم کارش را انجام دهد. برای تیم ملی در دو بازی پیش رو آرزوی موفقیت دارم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha