کد خبر 268556
۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

فهرست تیم ملی برایم عجیب بود/ تجربه پرسپولیس موجب برتری مقابل فولاد شد

فهرست تیم ملی برایم عجیب بود/ تجربه پرسپولیس موجب برتری مقابل فولاد شد

پیشکسوت فوتبال در مورد فهرست جدید تیم ملی نکات جالبی را مطرح کرد.

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت فوتبال، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس در هفته سوم مقابل فولاد اظهار کرد: بازی جذاب و جانداری را شاهد بودیم و هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند و همین باعث جذابیت بازی شده بود و پرسپولیس بالاخره توانست به اولین پیروزی خود با گاریدو دست یابد. تجربه بازیکنان پرسپولیس بیشتر از بازیکنان فولاد بود و شاگردان گل‌محمدی به تجربه پرسپولیسی‌ها بازی را واگذار کردند واگرنه از لحاظ فنی چیزی کمتر از ما نداشتند. فولاد به نظرم تیم خوبی است و امسال نتایج قابل قبولی خواهد گرفت. 

وی در مورد فهرست جدید تیم ملی هم گفت: فهرست تیم ملی بر اساس سلیقه سرمربی است ولی نکات جالبی در این فهرست وجود داشت. نکته جالب این است که از تیم پرسپولیس تنها دو بازیکن به تیم ملی دعوت شده‌اند اما تیمی مثل سپاهان که با وجود نتایج خوبش عملکرد فنی خیلی جالب توجهی نداشته ۶ بازیکن در تیم ملی دارد. اختلاف دو تیم به نظرم تا این اندازه هم نیست. 

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: به نظرم دعوت از بازیکنان تیم ملی نباید فقط مختص چند تیم باشد و باید نیم نگاهی هم به تیم‌های شهرستانی داشت. گروهی که ایران در آن قرار دارد، تیم‌های بسیار خوبی حاضر هستند و ما بر خلاف اظهار نظر برخی از دوستان که می‌گویند کار راحتی داریم اصلاً کارمان راحت نیست.

فنونی‌زاده هچنین گفت: رسیدن به جام جهانی مانند گذشته نیست و خیلی آسان‌تر شده مهم این است که بتوانیم در گروه خودمان در جام جهانی به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم که تیم ملی بازی‌های خوبی را پشت سر بگذارد و همیشه موفق باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha