کد خبر 268515
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

امانی به «حیات» پاسخ داد؛

ایثارگران چگونه برای دریافت وام اشتغال ثبت‌نام کنند؟ + فیلم

ایثارگران چگونه برای دریافت وام اشتغال ثبت‌نام کنند؟ + فیلم

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران، نحوه دریافت وام اشتغال ایثارگران را تشریح کرد.

حجت‌اله امانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات؛ و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایثارگران برای دریافت وام اشتغال چه باید بکنند؟ گفت: نحوه دریافت وام اشتغال، روند ساده ای دارد.

ایثارگران تیک ایثارگری را در زمان ثبت نام وام اشتغال بزنند

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قدم اول برای ثبت نام وام اشتغال ایثارگران مراجعه به سامانه تک به نشانی tek.mcls.gov.ir است. این سامانه برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که ایثارگر از طریق آن سامانه، خود به تنهایی می تواند ثبت نام اولیه برای دریافت وام اشتغال را انجام دهد.

امانی افزود: فرد ایثارگر در زمان ثبت نام در این سامانه می‌بایست قسمت مربوط به ایثارگری را تیک بزند تا مشمول بودن او مورد بررسی قرار بگیرد.

تمام فرایند دریافت وام اشتغال ایثارگران اینترنتی است

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد ادامه فرایند ثبت نام وام اشتغال گفت: پس از آنکه ایثارگران از طریق این سامانه برای دریافت وام اشتغال ثبت نام کنند، بنیاد شهید شهرستان مربوطه بررسی می کند که فردی که تیک ایثارگری را زده، تحت پوشش بنیاد شهید هست یا خیر.

امانی ادامه داد: همزمان با بررسی بنیاد شهید شهرستان، بنیاد شهید استان مربوطه نیز بررسی می‌کند که فرد درخواست‌کننده وام، واجد شرایط این وام است و بیکار نیز هست یا خیر.

وی خاطرنشان کرد: پس از طی این دو مرحله، با تایید نهایی و استعلاماتی که از طریق همین سامانه بابت بیکار بودن ایثارگر گرفته می شود، فرد به بانک عامل برای تسهیلات معرفی خواهد شد. بنابراین تمام فرایند دریافت وام اشتغال ایثارگران اینترنتی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha