کد خبر 268412
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

پیش بازی منچستریونایتد - لیورپول؛ عصر هلندی در شمال غرب انگلیس

پیش بازی منچستریونایتد - لیورپول؛ عصر هلندی در شمال غرب انگلیس

دیدار سنتی شمال غرب انگلستان این بار در هفته‌های ابتدایی فصل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ منچستریونایتد و لیورپول با سرمربیان هلندی برای رسیدن به اهداف خود، از شرایط متفاوتی عبور کرده‌اند. در اولدترافورد، پس از ثبت بدترین رتبه تاریخ باشگاه در لیگ برتر، اریک تن هاخ با قهرمانی در اف‌ای کاپ، که اتفاقات با دیدار به‌یادماندنی مقابل لیورپول آغاز شده بود، یک فرصت دیگر برای نجات پروژه‌اش دریافت کرد. گروه اینئوس از او حمایت 200 میلیون پوندی داشته‌ است، مبلغی که بخش اکثر آن به مشکلات تدافعی اختصاص یافت و اریک تن هاخ سه مدافع جدید به خدمت گرفت، هر چند یکی از آن‌ها - لنی یورو - برای مدتی قادر به بازی نخواهد بود.

منچستریونایتد فصل را با با تک گل لحظه آخری جاشوا زیرکزی مقابل نیوکاسل آغاز کرد. اوضاع در هفته دوم چندان جالب نبود و شیاطین سرخ مقابل این بار در آخرین لحظات، بازی را به برایتون واگذار کردند. تن هاخ به خوبی آگاه است که یک نتیجه و عملکرد بد به معنای فوران انتقادها در تعطیلات فیفادی خواهد بود.

در آنفیلد، آرنه اشلوت پس از دو پیروزی پیاپی مقابل ایپسویچ تاون و برنتفورد گفته بود که باید شاگردانش را مقابل یک تیم قدرتمند ارزیابی کند. چیزی که او خواسته بود، فردا مهیا شده است تا گام جدیدی در دوران پساکلوپ برداشته شود. اشلوت در حالی مقابل اریک تن هاخ قرار می‌گیرد که درخواست او برای تقویت خط حمله و هافبک لیورپول انجام نشد. مدیران باشگاه او گیورگی مامارداشویلی را به عنوان جانشین آلیسون بکر برای فصل آینده به خدمت گرفتند و فدریکو کیه زا نیز در آخرین روزهای نقل و انتقالات به عنوان جانشین یار کمکی محمد صلاح خریداری شد. 

 سرمربی هلندی قرمزها چندین بار گفته بود که با وجود ناکامی ریچارد هیوز، از داشته‌هایش راضی است و با آن‌ها ادامه خواهد داد. دیدار فردا می‌تواند تبدیل به سکوی پرتاب یا مانعی بزرگ برای اشلوت شود. لیورپول پس از تحقیر شیاطین سرخ در آنفیلد، در بازی‌های اخیر ضربه‌های سختی از آن‌ها دریافت کرده است. در فوتبال هلند برای هر کدام از مربیان منچستریونایتد و لیورپول، دو برد در تقابل با یک‌دیگر به ثبت رسیده است.

اطلاعات بازی

هفته سوم لیگ برتر انگلیس، فصل 25-2024 

تاریخ: یکشنبه، 11 شهریور 1403 (یکم سپتامبر 2024)

ساعت: 18:30 به وقت تهران

مکان: استادیوم اولدترافورد 

داوران: آنتونی تیلور (داور اصلی) - جان بروکس (داور وار)  

ترکیب احتمالی

منچستریونایتد (1-3-2-4): اونانا | دالو، مگوایر، مارتینز، مزراوی | کاسمیرو، مینو | دیالو، فرناندز، گارناچو | زیرکزی 

لیورپول (3-3-4): آرنولد، کوناته، فن دایک، رابرتسون | مک آلیستر، خرانفنبرخ، سوبوسلای | صلاح، ژوتا، دیاز  

آمار تقابل‌های اخیر

لیورپول طی شش سفر اخیر به اولدترافورد آمار دو برد، سه تساوی و یک شکست را ثبت کرده است. تنها منچسترسیتی بیش از آن‌ها در ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ پیروز شده است از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن، یونایتد طی 35 بازی در ماه سپتامبر آمار 13 شکست را دارد. آن‌ها تنها در ماه مِی با 15 باخت، عملکرد ضعیف‌تری دارند. تحت هدایت سرمربی اسکاتلندی، طی 75 بازی تنها 12 باخت ثبت شده بود قرمزها که دو بازی ابتدایی را با نتیجه 2-0 به پایان رسانده‌اند، می‌توانند برای سومین بار در تاریخ لیگ برتر فصل را با سه برد و سه کلین‌شیت آغاز کنند. آن‌ها در فصل 14-2013 و فصل 19-2018 (باز هم پیروزی در هفته سوم مقابل یونایتد) به چنین رکوردی رسیده بودند  در فصل جاری، بدون احتساب بازی‌های برگزار شده هفته سوم، لیورپول بیش از هر تیمی شوت زده (37) و امید گل (5.3) داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha