کد خبر 268353
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰

همراه با پارالمپیک پاریس؛

پیام تبریک وزیر ورزش به جوانمردی پس از دشت نخستین طلای کاروان ایران

پیام تبریک وزیر ورزش به جوانمردی پس از دشت نخستین طلای کاروان ایران

وزیر ورزش و جوانان کسب نخستین مدال طلای کاروان «فرزندان ایران» در بازی‌های پارالمپیک پاریس توسط پرافتخارترین بانوی ورزش توان‌یابان را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان دشت اولین طلای کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ توسط ساره جوانمردی، پرافتخارترین بانوی ورزش ایران را تبریک گفت.

در پیام دنیامالی برای جوانمردی آمده است:

آنچه ساره جوانمردی در مسابقات فینال ماده ۱۰ متر P۲ در شتقو به معرض دید جهانیان گذاشت، نمادی از اقتدار یک بانوی ایرانی بود که با عزت و عفت اولین طلایه‌دار کاروان ورزشی ایران در بازیهای پاریس شد و به پنجمین مدال خود در تاریخ پارالمپیک دست یافت.

به این بانوی پرافتخار ورزش توان‌یابان، به مربیان این ورزشکار و فدراسیون ورزشهای جانبازان و توان‌یابان که از سال‌های گذشته، فرآیند منطقی را برای رشد و تعالی این قهرمانان و دیگر فرزندان ایران مهیا ساخته و به مردم و علاقمندان به ورزش تبریک می‌گویم.

به دیگر قهرمانان و مدال‌آوران که در همین روزهای ابتدایی در پاریس افتخارآفرین شدند، خداقوت جانانه می‌گویم و از خداوند متعال بهترینها را در ادامه برای فرزندان سربلند ایران، خواستارم.

ساره جوانمردی، نماینده شایسته کشورمان در فینال، رقابتی نزدیک و نفسگیر با آیسل اوزجان، نماینده ترکیه‌ داشت و در اغلب راندهای مسابقه حریف در صدر جدول بود اما در نهایت جوانمردی در راندهای پایانی از حریف خود پیشی گرفت و توانست با ۲۳۶.۸ امتیاز قهرمان شده و مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha