کد خبر 268313
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

کارشناس صهیونیست: اسرائیل به سمت پرتگاه می‌رود

کارشناس صهیونیست: اسرائیل به سمت پرتگاه می‌رود

یک کارشناس نظامی صهیونیست نسبت به احتمال سقوط رژیم اشغالگر، در صورت آغاز جنگ همه‌جانبه با حزب‌الله و دیگر گروه‌های محور مقاومت در منطقه هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ «الون بن دیوید» تحلیلگر امور نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: با توجه به ادامه تشدید اوضاع امنیتی در چند جبهه، اسرائیل در حال حرکت به سمت پرتگاه است.

وی افزود: اسرائیل طوری رفتار می‌کند که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده و میزان خطرات آن را درک نمی‌کند.

دیوید ادامه داد: پیروی از جریان‌های تندرو، اسرائیل را به رها کردن کامل اسرا و قربانی کردن آنها و همچنین حرکت به سمت یک جنگ منطقه‌ای گسترده سوق می‌دهد که نمی‌توان پیامدها و نتایج آن را پیش‌بینی کرد.

تحلیلگر نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اضافه کرد: پاسخ ارتش اسرائیل به واکنش اولیه حزب‌الله به ترور «فواد شکر» (فرمانده جهادی ارشد مقاومت اسلامی لبنان) لزوماً به معنای اثربخشی حمله پیشگیرانه نیست و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل ترجیح داد جنگ را در همه جبهه‌ها ادامه دهد و اسرائیل بهای آن را خواهد پرداخت.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان صبح روز یکشنبه چهارم شهریور اعلام کرد که مرحله نخست پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی خود را به پایان رساند.

در این مرحله از پاسخ، حزب‌الله ۱۱ پایگاه و موضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

یک منبع در حزب‌الله اعلام کرد: ارتش اسرائیل موفق به رهگیری پهپادهای تهاجمی ما نشد و ما با پرتاب تعداد زیادی موشک موفق شدیم ارتش اسرائیل را گمراه کنیم.

وی همچنین اعلام کرد: ما ۲ هدف اصلی را در شمال تل آویو هدف قرار دادیم که متعاقبا آنها را اعلام خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha