کد خبر 268082
۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

گاریدو:

شاید در دقایقی از بازی رنج بکشیم ولی باید ببریم

شاید در دقایقی از بازی رنج بکشیم ولی باید ببریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلایل زیادی وجود دارد که بدانیم بازی سختی برابر فولاد داریم. باید از این سختی‌ها بگذریم و با تمام توانایی خود بازی کنیم و بدانیم که شاید در دقایقی از بازی رنج بکشیم ولی در نهایت باید بازی را ببریم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی برابر فولاد در هفته سوم لیگ برتر گفت: برای ما بازی فردا خیلی مهم است و دوست داریم سه امتیاز بازی را بگیریم. تیم تلاش خود را کرده و همه می‌دانستیم که شروع سختی در لیگ داریم. باید دو بازی را در شهر خود میزبانی می‌کردیم. بازیکنانی اضافه شده‌اند که کم کم در حال هماهنگ شدن با تیم هستند و در حال پیشرفت هستیم. نهایت تلاش خود را می‌کنیم که بازی‌ها را ببریم. فکر می‌کنم تیمی مانند پرسپولیس باید همیشه برنده بازی‌ها باشد پس سختی‌های بازی را می‌دانیم.

او ادامه داد: کیفیت بازیکنان فولاد را می‌دانیم. آنها کار گروهی را خوب انجام می‌دهند و سرمربی خوبی دارند. کار زیادی انجام داده‌اند و تیمی هستند که بردن آنها خیلی سخت است. دلایل زیادی وجود دارد که بدانیم بازی سختی داریم. باید از این سختی‌ها بگذریم و با تمام توانایی خود بازی کنیم. باید راحت فوتبال بازی کنیم و بدانیم که شاید در دقایقی از بازی رنج بکشیم ولی در نهایت باید بازی را ببریم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره میزبانی پرسپولیس در شهرهای مختلف بیان کرد: ترجیح می‌دهم که در استادیوم خودمان بازی کنیم و این موضوعی است که به ما کمک می‌کند تا بازی‌ها را ببریم. نمی‌توانم قضاوت کنم که چرا در این استادیوم بازی می‌کنیم. این کار من نیست و نمی‌توانم ارزیابی کنم. در شرایطی که وجود دارد بازی می‌کنیم و باید بهترین فوتبال خود را نمایش دهیم. داخل زمین فوتبال باید کارمان را درست انجام دهیم و توانایی خود را به کار بگیریم تا برنده باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha