کد خبر 268020
۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

شهیدِ ترور احمدی روشن:

در آخرت از مخالفان ولایت فقیه روی برمی‌گردانم

در آخرت از مخالفان ولایت فقیه روی برمی‌گردانم

 شهید احمدی روشن در برشی از وصیتنامه‌اش آورده است: «در آخرت و پل صراط از کسانی که مخالف انقلاب و ولی فقیه هستند روبرمیگردانم.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، مصطفی هنوز پسر بچه بود که جنگ تمام شد، اما عشق مردان جنگ، ردی سرخ در زندگی‌اش گذاشت.  او یک جوان امروزی بود؛ در دانشگاه شریف درس خواند، زن و بچه و زندگی‌اش را دوست داشت، خوش تیپ می‌گشت، ماشین خوب سوار می‌شد و اهل سرعت و هیجان بود.

بعد از دانشگاه برای کار رفت سازمان انرژی اتمی. از پست کارشناس شروع کرد و وقتی که شهید شد، معاون بازرگانی سایت نطنز بود. این مرد الهی در ۲۱ دی ۱۳۹۰ پس از خروج از منزل در ساعت ۸:۳۰ صبح توسط یک موتورسیکلت سوار با چسباندن یک بمب مغناطیسی در خیابان گل نبی تهران، میدان کتابی ترور شد.

در بخشی از وصیتنامه شهید احمدی روشن آمده است: «ای‌کاش مردم می‌توانستند بدانند که چه کسی خیرخواه آنان است، چپی‌ها داعیه‌ی اصلاح‌طلبی دارند، راستی‌ها نیز داعیه‌ی صاحب انقلابی را دارند و به امیرالمؤمنین قسم که هیچ کدام خیرخواه مردم و انقلاب نیستند و همه به منافع خود می‌اندیشند.

 امام خمینی‌(ره) فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب آسیبی نرسد و حال من تصمیم گرفته‌ام در آخرت و پل صراط با کسانی که مخالف انقلاب و ولی فقیه هستند روبرگردانم». 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha