کد خبر 268006
۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵

عباس جدیدی در گفتگو با «حیات»:

هرجا کشتی باشد من هم هستم/ تاثیر حضور دنیامالی را در المپیک بعدی خواهیم دید

هرجا کشتی باشد من هم هستم/ تاثیر حضور دنیامالی را در المپیک بعدی خواهیم دید

پیشکسوت کشتی در مورد عملکرد کاروان ایران در المپیک صحبت کرد.

عباس جدیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات  در خصوص برگزاری مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه منصور برزگر اظهار کرد: از نظر من این یک کار بسیار خوب فرهنگی بود و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه استاد منصورخان برزگر واقعاً از لحاظ فرهنگی و اخلاقی کار زیبایی بود که مغفول مانده بود و باید زودتر این کار انجام می‌شد. این کار از سالیان قبل کلید خورده بود و در این دوره به نتیجه رسید.

وی در مورد عملکرد کاروان کشتی ایران در المپیک عنوان کرد: بابت نتایج خوبی که کسب شد تبریک می‌گویم و به بچه ها هم خسته نباشید می گویم. میدان المپیک میدان سختی است و باید توجه کنیم که ما یک زمانی حسرت یک برنز المپیک را داشتیم و الان با ۸ مدال از المپیک برگشتیم و نمی‌شود این را کتمان کرد که بچه ها زحمت کشیدند و خوب کار کردند. مدال‌های طلا، نقره و برنزی که بچه‌ها کسب کردند حاصل تلاش و زحمت و هماهنگی تیم و کادر فنی و عوامل پشت صحنه بوده و کار تیمی بوده است که نتیجه داده و کل تیم زحمت کشیدند.

پیشکسوت کشتی در مورد حضورش در این مراسم با وجود اختلاف‌هایی که با علیرضا دبیر دارد هم توضیح داد: هر جا کشتی باشد ما هستیم و من خودم را هیچ وقت منفک از کشتی نمی‌دانم و هرجا اسم کشتی می‌آید ما خودمان پر بال می‌گیریم و جان می‌گیریم.

جدیدی افزود: آقای منصور برزگر مربی همه ما بوده و بر گردن جامعه کشتی و همه ما حق دارد و من افتخارم این است که خودم را یکی از شاگردان آقای برزگر می‌دانم و الان هم که رونمایی از کتاب منصورخان انجام شده با افتخار حضور پیدا کردم. 

وی در مورد حضور احمد دنیامالی در راس وزارت ورزش و جوانان گفت: آقای دنیامالی بسیار دانا، فهیم، ورزشی و پیگیر است و سره از ناسره را خوب تشخیص می‌دهد. آقای دنیامالی در زمان ریاست فدراسیون قایقرانی هم عملکرد خوبی داشت و ۱۵ سال عضو هیئت رئیسه جهانی آن فدراسیون بودند و تجارب ارزنده‌ای دارند و از جنس ورزش هستند و من با ایشان چند سال که در شورای شهر همراه بودیم، از تجاربشان خیلی استفاده می‌کردیم. ایشان یک مدیر عمرانی قوی هستند و فکر می‌کنم در ورزش هم قدم‌های سازنده و ماندگاری را حتماً خواهند برداشت و انشاءالله در المپیک لس آنجلس شاهد تحول و توسعه کلی در تمام رشته‌های ورزش با وجود آقای دکتر دنیا مالی خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha