کد خبر 267907
۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

ایران در دفاع از کشور با کسی تعارف ندارد

ایران در دفاع از کشور با کسی تعارف ندارد

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ میر سرتیپ حسین ولیوند امروز( چهارشنبه) در افتتاحیه دوره سی و پنجم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس آجا گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد و بر همین اساس دست به آموزش و پرورش کادر متخصص می‌زند و در این آموزش‌ها نهایت سختگیری را به کار می‌گیرد تا افسران کار آزموده برای ارتقا امنیت کشور تربیت شوند.

وی به روند گزینش دانشگاه فرماندهی ستاد در دوره سی و پنجم اشاره کرد و افزود: بیش از هزار نفر در آزمون شرکت و بعد از گذراندن مراحل گزینش تعداد محدودی برای حضور در این دوره که سی و پنجمین دوره مدیریت دفاعی دافوس ارتش انتخاب شدند و ما در این دوه میزبان دانشجویانی از کشور های دوست و همپیمان هستیم.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با بیان اینکه بیش از هزار نفر را در کنکور ورودی جذب و برای مصاحبه احضار کردیم، اظهار کرد: این فرآیند حدود یک ماه به طول انجامید و بهترین‌ها را انتخاب کردیم و امیدواریم آغاز سال تحصیلی موفقی را در پیش رو داشته باشیم.

افتتاحیه سی و پنجمین دوره سی و پنجمین کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی روز چهارشنبه با حضور امیر سرتیپ محمد حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، امیر علیرضا الهامی جانشین پدافند نیروی هوایی و امیر سرتیپ یوسف قربانی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در دانشگاه جنگ ارتش برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha